Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zeepzwaantje

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2010
Locatie: Egypt
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zeepzwaantje
    Posted: 21 December 2011 om 09:12
Hoi
Heeft iemand een patroontje van en zeepzwaantje of andermodeletje
Ik wil die graag als cadeau geven maar heb geen patroon en kan hem
niet op internet vinden alvast bedankt
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 12:53
hoi mia,

ik heb ze lang geleden wel gemaakt. Maar toen het patroon uitgeprint en waar die nu is gebleven?

Misschien dat corrie of creaans ze nog paraat hebben??
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2011 om 20:01

Zonet nog eentje bewerkt, ga dit even opzoeken voor je en doorsturen als ik hem terugvind.

Oke, je hebt post, maar of het zoiets is wat je zoekt weet ik niet, maar er stond soap cover bij het bestandje, dus,,,,,, 

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2011 om 10:31

ooooooooh Lucske, mag ik ook eens zien ...kheb er laatst 4 gekocht in het zorgcentrum, gemaakt door een oude dame en ze zijn zó bijzonder....'t patroon lijkt me ook leuk voor Corrie en Gite....!!!

Hoe is het trouwens in Huize Luc, druk doende door de dames met haken en breien???

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2011 om 16:38

Ga ze nog eens voor je opsnorren Marlene, had juist dat zipke verwijdert maar ik maak een nieuwke en stuur ze naar je door.

Hier gaat het vlot, tis terug grote koeienparade,

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 December 2011 om 23:47
uhm, wa bedoelde daarmee Luscke, zijn de vrouwen een koeienfarm aant haken of breien voor een bestelling... doese de groete van me en allemaal ne goei uiteinde en een heel goei begin en een heel goei productief jaar gewenst, vur alle Hobbydoskes trouwes....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 00:02
zijn momenteel 4 van die grote koeien aan het breien ( 45 cm ), eigenlijk moeten ze klaar zijn voor nieuwjaar maar dit zal niet mer lukken vrezen ze.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 07:58

    waar moeten die koeien voor dienen????

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 08:11

De eerste 2 die gemaakt werden staan in een stolp in een inkomhal , ze geven jammer genoeg geen melk,  , die andere is voor iemand die een verzameling hiervan heeft.

Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 09:30
Wat is dat een zeepzwaantje? Als dat iets is waar je een stuk zeep in doen, dan heb ik ook wel interesse, lijkt me heel leuk.
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 10:25

Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Wat is dat een zeepzwaantje? Als dat iets is waar je een stuk zeep in doen, dan heb ik ook wel interesse, lijkt me heel leuk.

http://www.crochetpatterncentral.com/directory/soap_savers.p hp

http://www.allfreecrochet.com/Bath-Crochet-Patterns/Crochet- Talula-Turtle-Soap-Cover#

hier een hele hoop free patroontjes

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 18:30
Jullie hebben een zeep zwaantje in je mail box!

Als je hier kijkt zie je het zeep zwaantje, ik kan even geen foto's plaatsen met fotopocket.nl

http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=4943&KW=zeep+z waantje
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 18:41
Originally posted by creaans creaans wrote:

Jullie hebben een zeep zwaantje in je mail box!


Dank u wel voor het lieve kleine handwerkje.
Het krijgt samen met de kaartjes een speciaal plaatsje
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 19:00
Graag gedaan Inge
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 19:01
bedankt Creaans!! Zoals ik al tikte naar je heb ik er onlangs een stuk of 4 kant en klaar in het zorgcentrum gekocht, uit de vitrine...kleintjes voor 2,50 en iets grotere voor 3,50...zó ontzettend mooi gehaakt....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
monique69 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 171
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 21:24

mag ik het patroon ook hebben!

dank je wel!

Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 22:15

hoi creaans

zou ik ook het patroontje van het zeepzwaantje mogen hebben.

ik heb vorig jaar mijn eigen zeepzwaantje verzonnen maar ik ben zo stom geweest dat ik niet heb opgeschreven hoe ik ze gemaakt heb .

de drie grootsten zijn mijn zeepzwaantjes ik vind het zo stom dat ik niets heb opgeschreven ik dacht ik onthou het wel maar niet dus 

Geniet van elke dag!!!
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 23:06
zou ook graag de patroontjes voor de zeep zwaantjes ontvangen van iemand Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 December 2011 om 23:52
Jullie hebben een zeep zwaantje in je mail box
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 December 2011 om 10:25
bedankt hij is binnen komen zwemmen heb hem meteen geringt zodat hij niet meeer weg kan Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.421 seconden.
Lang Yarns