Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zomergriep ?

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zomergriep ?
    Posted: 24 Juli 2013 om 11:51
Weet iemand of er iets heerst ?
 
Ik had vrijdag de hele dag ontzettende nekpijn, ik dacht dat het kwam omdat ik de dag ervoor te krampachtig had gelopen met een mandje in mijn handen.
's Nachts 4x overgegeven en enorme hoofdpijn. Die nacht en de volgende dag een beetje verhoging.
En sindsdien ben ik eigenlijk niet lekker. Gister voor het eerst eigenlijk weer 'normaal' gegeten en dacht dat het de betere kant op ging.
Maar ik voel me nu gewoon weer slapjes, ziek, zwak en misselijk. Cry 
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 11:55
Geen idee of t heerst,
Kan je je kin op je borsst leggen?nee ga ff bij de dokter langs
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 12:07
Wat vervelend, ik heb er ook nog niets van gehoord. 
Hou jezelf goed in de gaten.
Beterschap hoor meis!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 12:13
Ik kan mijn kin gelukkig wel op mijn borst krijgen.
Ik had zelf ook nog niets gehoord, dat er iets heerste, dus ik dacht laat ik het eens in de groep gooien. Wink
 
Ik heb mijn afspraak van vanmiddag afgezegd en hang een beetje op de bank met een boek en mijn inktvis. Afwisselend een stukje haken, lezen en hier op de site snuffelen. Voor de rest komt er niet veel uit me.
 
Misschien heeft het ook wel met de warmte te maken ?!?
 
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 13:32
Hoi cully,misschien onder een ventilator gezeten.ik ben daar namelijk wel beroerd van .Sterkte Betty
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 13:44
kan ook van de warmte komen .  maar ik loop met een vervelende blaar op mijn lip. (dat  heb ik is geen jaren gehad)en heb spierpijn en ben moe .dus het zou een zomer griepje kunnen zijn
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 15:07
Mijn fysiotherapeute had vorige week griepverschijnselen, dus het kan best een griepje zijn.

Veel beterschap gewenst. Met dit weer is koorts geen pretje en misselijk zijn is het nooit.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 16:32
Bij mij begon het eigenlijk ook met spierpijn in mijn benen en pijn in mijn nek. Dus Bloem, er zou een griepje aan kunnen komen. Ik hoop het niet voor je, maar die blaar, klinkt ook wel een beetje als minder weerstand.
 
Gelukkig lukt lezen en haken wel een beetje , dus mijn inktvisje afgemaakt. Zo mijn spannende boek eens verder uitlezen en kijken wat er in de moet-ik-nog-een-keer-afmaken doos ligt. Voordat ik weer aan iets nieuws ga beginnen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 17:24
Ja ik zit ook een beetje te haken .kleine dingetjes sleutelhangers en zo.
we zaten op de boot maar zijn vanwege de warmte naar huis gegaan.
kunnen we tenminste douchen.
Ik weet dat er heel veel mensen nu graag op een boot zouden willen zitten .en het water in duiken.
dat is inderdaad ook lekker.
maar wij hadden last van de warmte
 
oant Sjen
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 18:57
mijn man had dezelfde symptomen 2 jaar terug, en een paar dagen later kreeg hij er buikloop bij. bleek uiteindelijk voedselvergiftiging te zijn. Was toen ook in die periode hartstikke warm buiten.
Bij twijfel contacteer je best een arts ( deed ik vroeger ook niet hoor, nu wel)
 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 20:17
Doe lekker rustig aan!
Mn schoonzus negeerde de eerste verschijnselen van wat later een hersenvliesontsteking bleek te zijn, vandaar mn kin vraag
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 07:44
veel beterschap voor iedereen , rustig aan hoor . een zomergriep mag je niet onderschatten Handshake
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 09:51
Bedankt allemaal !
 
Ik voel me nog steeds niet lekker.
Maar eten en drinken lukt gelukkig toch best goed en alles blijft ook binnen.
Gewoon maar uitzieken dus, ... en als het te lang gaat duren even naar de huisarts.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 21:52
Thumbs Up goed ideetje Cully
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 22:55
Nu een paar dagen later, hoor ik toch meer geluiden van een.... zomergriepje?
Ik werk in een verpleeghuis, en daar zijn ook een aantal mensen niet fit, schor, lees geen stem, spierpijn, suf/duf, hoofdpijn enz. 
Dus ik denk Cully, dat je toch een zomergriepje hebt opgelopen Unhappy

Rustig aan, zeker met die warmte en goed drinken is mijn tip, Hug
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 23:54
Mijn zoontje van 7 kreeg ook van het weekend koorts dus maandag even naar de dokter geweest ook omdat hij onder de kleine bultjes zat was Ik even bang voor de mazelen maar ze zei , hij heeft een zomer griepje en de bultjes zijn van de warme.
Liefs Diana
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 08:12
Hier ook een kindje met keelpijn , en mijn andere kindje een loopoor.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 08:43
En iedereen loopt te kuchen door de smog.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 11:13
Ik hoorde vandaag ook iemand die zei dat er van alles heerste. Verkouden ofzo ben ik niet, maar gister weer heel mijn nek stijf. Tenminste zo voelt het, ik kan wel gewoon bewegen ?!?
De fysio heeft eens flink aan me geduwd en getrokken, dus hopelijk zit ik weer goed in model. LOL
 
 
 
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2013 om 11:48
Er heerst inderdaad van alles. Zelf net een AB kuur van 21 pillen gehad (3x daags), zat gezellig te kletsen aan de telefoon, niets aan de hand en een kwartier later had ik 39.7 koorts. Spierpijn dus dacht aan griep maar dat bleek het niet te zijn. Flinke blaasontsteking (ja mensen drink echt meer dan normaal, deed ik niet) en ook overal blaasjes die enorm pijnlijk waren, daarvoor kreeg ik een lidocaine zalf om te verdoven. Na 1.5 week ben ik bijna beter... dus luister goed naar je lichaam en neem de tijd met herstellen!!!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.402 seconden.
Lang Yarns