Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zomerse plannen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zomerse plannen
    Posted: 09 Juli 2015 om 18:25
Hebben jullie plannen voor deze zomer?

Ik wil nog naar de papierbiennale in Coda, een kofferbakverkoop langs het kanaal, de zandsculpturen in de beeldentuin en naar een antiekmarkt.

Verder heb ik op donderdagmiddagen, als er geen antiekmarkt is, een minisoos, om de vakantieperiode te overbruggen.

En ik wil naar de nieuwste Terminator film met Schwarzie.

Verder eis ik zon in mijn tuin om onder de parasol poppenkleren te breien, zonder dat ik uit mijn hemd waai en de koffie uit mijn kop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 18:46
Volgende week gaan de jongens vanuit PGB een weekje weg, de jongste naar de zorgboerderij, de oudste met een puberweek. Dus een weekje rust voor pa en moe

De week erna vieren we 3 verjaardagen op de verjaardag van mijn oudste zoon, omdat die van de jongste en mijn eigen verjaardag altijd in onze vakantie vallen.

Dan gaan we 3 weken met vakantie en hoop ik dat de makelaar tijdens onze vakantie ons huis verkoopt. Maandag 20 juli komt de fotograaf van die Ikea showroomfoto's van ons huis maken en dan komt het op de site
van de makelaar en op funda.

De laatste week van de vakantie is het hier altijd Vakantieweek. Dat is nu al ruim 50 jaar en dat was vroeger voor de kinderen die niet met vakantie gingen. Er worden een week lang van 's morgens vroeg tot 's avonds laat voor iedereen leuke dingen georganiseerd en dan zijn wij vaak op het veld te vinden.

Dan gaan de kinderen alweer naar school!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2015 om 22:20
hmmm zomerse plannen. Niet echt. Een verjaardag vieren van mijn vader die overmorgen 80 wordt. De zoon wordt op het einde van de maand 30.
Eind augustus een weekje de kleinzoon te logeren omdat z'n ouders naar New York gaan. Tussenin in de tuin van de andere dochter wat gaan helpen en in de tuin van de zoon. (moeten alletwee terug aangelegd worden, de tuinen). Een paar keer naar een rommelmarkt gaan.
En een keer met een groot stuk van de familie een fietstocht maken.
We weten waar we vertrekken (hier) en dan rijden we naar de schelde en nemen daar de overzetboot en dan is het fietsen en overzetboten nemen en tellen hoeveel keer we de schelde zijn overgestoken en hopen dat we op tijd terug zijn om de laatste overzetboot te hebben om zo weer aan het startpunt te geraken
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2015 om 12:13
Wij gaan hier in de omgeving "excursies" maken, Walcheren is al een vakantie-eiland op het moment, eigenlijk het hele jaar door wel.
Groetjes van Jolly



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2015 om 19:58
Mijn ouders zijn na hun pensionering in Middelburg gaan wonen. Wij kampeerden dan in Zeeland in de vakantie. Ik vond het er altijd heerlijk.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2015 om 08:28
klinkt leuk allemaal .

wij zijn een keer met een boot de Maas afgevaren vanaf Dinant richting
Frankrijk . Ontelbare keren ga je dan de door sluizen .

Bep ik hoop dat je de laatste overzetboot haalt . Hier hebben vakantiegangers de laatste veerboot naar Terschelling gemist omdat het verkeer vastzat op de afsluitdijk

Geniet allemaal
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2015 om 10:26
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Mijn ouders zijn na hun pensionering in Middelburg gaan wonen. Wij kampeerden dan in Zeeland in de vakantie. Ik vond het er altijd heerlijk.

Het is ook een heerlijke provincie om te wonen, vanaf het vroege voorjaar tot en met de herfstvakantie krijg ik hier altijd een vakantiegevoel. Big smile

Maar voor vakantie ga ik juist graag weer naar een bosachtige omgeving. Dit jaar niet, ons vakantiegeld ligt op het dak geld te verdienen voor ons.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2015 om 10:41
Nee, geen zomerse plannen. Buiten zitten en af en toe een eind fietsen denk ik. Mijn man heeft voorlopig nog geen vakantie. De komende week neemt hij 1 a 2 dagen vrij om in huis te werken, hij heeft gisteren een nieuw dakraam geplaatste en dat moet binnen nog worden afgewerkt. En dan kan hij voorlopig geen vrij krijgen, zal wel september worden dat hij een weekje vrij neemt.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2015 om 17:53
Ik heb geen plannen ben het liefste thuis op mijn eigen terras. Ga naar de kinderen en zij komen hier. En doen altijd leuke dingen als we elkaar zien, wat zeker een paar x per jaar is , ik heb dus altijd vakantie.LOLLOL
groetjes geesje
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 934
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2015 om 09:25
De vakantie is begonnen en maandag zijn de schuttingen geplaatst zodat we leuke plannen kunnen maken voor de inrichting van de tuin.
Vandaag ga ik met een vriendin een pannenkoek eten wat al heel lang in het verschiet lag.
Groetjes van Jolly



Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns