Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

zondagmorgend

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: zondagmorgend
    Posted: 24 Januari 2016 om 10:25
op een zondagmorgend en zeker als het zo druilerig weer is, kijk ik al eens graag naar flashmobs of haka's van de maori. Ik vind het ongelooflijk dat een mens zo kan intimideren door zijn gezichtsuitdrukking en ritmisch stampen en kloppen zonder van zijn plaats te gaan.

De beste flashmob ooit vind ik nog altijd deze van 2009:
https://www.youtube.com/watch?v=0UE3CNu_rtY

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2016 om 11:12
daar hou ik ook zo van, en kan ik echt van genieten
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2016 om 11:27
hebt ge die haka gezien op dat huwelijksfeest? Stond bij ons eergisteren in de online krant.



http://www.hln.be/hln/nl/17541/Het-leukste-van-het-web/article/detail/2593196/2016/01/22/Bruidspaar-verovert-harten-met-emotionele-haka.dhtml
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2016 om 12:11
Dat is toch heel plezant Bep!
december2011

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2016 om 13:07
ja die is keiplezant vanaf hier voor het scherm, maar als ik als gast op dat huwelijksfeest aanwezig zou geweest zijn, denk ik dat ik mijn kleed bijeen zou gepakt hebben, schoenen uit en zo hard zou gelopen hebben als ik kon.
Back to Top
koffiebuikje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 29 Mei 2014
Locatie: nederland
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koffiebuikje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2016 om 15:15
prachtig ik wou dat ik dan eens op zo`n station was 
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2016 om 19:07
Ik vind deze tot nu toe de beste.

Eerste die ik ooit zag ook.

http://www.youtube.com/watch?v=SXh7JR9oKVE
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2016 om 19:27
die had ik dus nog niet gezien. Hoe heeft die kunnen ontsnappen?
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2016 om 19:44
Gelukkig niet ontsnapt. hij was dr nog.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2016 om 08:55
die van het centraal station antwerpen was voor mij de kennismaking met het fenomeen. Geweldig! 

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2016 om 09:20
Wat leuk! Bedankt dat je de aandacht erop vestigt. Ga er gelijk meer bekijken.

Die op de bruiloft zou ik maar niks vinden, vind eigenlijk niet dat zoiets bij een bruiloft past. Of zullen ze zo dreigend tegen de bruid hebben gedaan om te zorgen dat hij goed voor haar blijft zorgen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2016 om 12:37
kdenk dat het gewoon die cultuur is daar dat een haka erbij hoort. Zoiets als hier met een witte zakdoek zwaaien op Lac du Connémara, of de bruid op een stoel en de bruidegom met zijn hoofd onder de rokken om die blauwe band met zijn tanden proberen te pakken en kletsen tegen zijn oren te krijgen omdat hij juist een beetje vel mee heeft.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns