Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ZOOOOOOOOOO STIL

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ZOOOOOOOOOO STIL
    Posted: 23 Juli 2011 om 13:50
Hallo lieve hobbydoosjes,
Ik ben 3 dagen niet online geweest.
Nu kwam ik even zien wat anderen allemaal gedaan hadden.
Helaas zo weinig posts geweest.
Is iedereen op reis of druk bezig met afwerken?
Of is hier iets anders gaande wat ik over het hoofd heb gezien?
Hartelijke groetjes
Ik mis jullie hoor
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 14:53
denk dat iedereen nog een beetje beduusd is van alle commotie van afgelopen week.
lydia wijsbroek
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 15:02
Dat zou best kunnen, er is zoveel gebeurd in een paar weken tijd.
Ik vind het eigenlijk prima zo, de beslissing van Hobbydoos/Renske.
Ik denk dat er ook veel forumleden op vakantie zijn.
Hopelijk komt er beter weer want de afgelopen dagen is het voor veel vakantiegangers "balen" geweest.
Ook al ben je thuis dan verlang je ook naar mooier weer toch?
Wat is er prettiger dan met een hobby in de buitenlucht bezig te zijn of lekker buiten te kunnen eten of genieten van een kopje thee/koffie.
Of je nu op een balkonnetje zit of achter op de stoep of je hebt een enorme tuin, buiten vertoeven is voor iedereen gezellig en gezond.
Groetjes, Tineke01   

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 18:44
Ik ben inderdaad een paar dagen niet aanwezig geweest, omdat ik veel extra moest werken en het was behoorlijk druk op mijn werk. En 's avonds zit ik dan uitgeteld op de bank en wil ik eigenlijk alleen maar even lekker handwerken. maar ik heb nu net vakantie gekregen (vandaag nog ff gewerkt) en we gaan waarschijnlijk nog een paar dagen weg, maar dan weten jullie in ieder geval alvast dat ik jullie niet vergeten ben 
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 21:22
Ik ben wel komen lezen ,maar wij hebben de slaapkamer opnieuw behangen en mijn mannetje is nog een week in verlof en dat gaat nu een beetje voor
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 10:07
Het is gewoon komkommertijd, een heleboel zijn met vakantie of hebben de kinderen thuis met meer drukte dan anders. De krant is ook een stuk dunner. Wat een vreselijk nieuws uit Noorwegen overigens.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 10:35

wat vreselijk he magtelt. je word er toch naar van.

heb er geen woorden voor.

 

En de meesten hebben denk wel de kindjes thuis inderdaad, of op vakantie.

En beduuss wat er op het forum allemaal gaan de is denk ik zo. Ik bedoel ik plaats zelf geen linken meer stuur geen pm , meer want heb het idee dat alles een beetje verkeerd is nu.

Ach dat zal allemaal wel weer groeien.

Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 April 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 10:47

Ik ben ook niet weg hoor!  Ik kom dagelijks een kijkje nemen, maar ja... durf ook niet zoveel meer op het forum zetten, want heb er geen idee meer van wat mag en wat niet mag...
Ondertussen ook profiteren van de zomerse festivalletjes (hoewel de zon vaak de grote afwezige is), en nog druk bezig m'n eerste breiwerkje tot een goed einde te brengen. 
Ik ben ondertussen ook eens naar de solden geweest...  ai, ai, ai,.....  Heb héél leuke wol kunnen kopen voor heel weinig geld in een wolwinkel.  Heb hier nu wol klaarliggen voor 6 dread-tams (van die grote mutsen), en ook in de wibra wol gaan inslaan voor een granny-stripe-deken en nog 3 schoudertassen die ik wil maken... 
Moet dringend terug aan de haak want zie door de wol m'n haaknaald niet meer!

groetjes!

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 10:53

ik kom hier elke dag eventjes

Ja noorwegen wat een ellende door 1 gek

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 10:59
Ik kijk ook elke dag even, maar er is inderdaad weinig om op te reageren. Zelf ben ik met 5 dingen afwisselend tegelijk bezig, waardoor alles dus nog maar half af is en ik dus ook niks bij mijn creaties heb geplaatst.
Ik had me nog zo voorgenomen om maar 2 dingen te gelijk te doen, maar nu is het echt uit de hand gelopen . Eerst dus maar eens alles afwerken.
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 11:34

Ben er ook nog steeds hoor, maar idd nog wel een beetje beduusd door alles en dan is het inderdaad ook vakantie, herftsvakantie geloof ik!!???

Vreselijk balen dat weer,wat Tineke al schreef, toch niets lekkerder dan buiten wat kunnen rommelen,hobby'en en eten en drinken. Met een beetje zon heb ik niet veel meer nodig dan dat!! Maar ja....volgens Piet komt er beter weer aan en kan ik misschien mijn verjaardag woensdag wel buiten vieren?!!

Het haken gaat gelukkig wel onverstoorbaar door, ben met 4 dingen tegelijk bezig,waren er 6 dus er zit vooruitgang in

En dat gebeuren in Noorwegen, ben er stil van, waar gaat het toch naar toe in de wereld????????

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 12:21
Nou, ik ben er weer hoor!!!

Niet meer zo veel als de laatste tijd, maar ik kan jullie niet missen...
Back to Top
LiesVDB View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 04 April 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer LiesVDB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 14:45

Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Nou, ik ben er weer hoor!!!

Niet meer zo veel als de laatste tijd, maar ik kan jullie niet missen...

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 16:37
Dat hoor ik heel graag Ieke.
Ik miste jullie echt oprecht.
De gezellige babbel als je even er niet was.
Komt wel allemaal weer goed.
Noorwegen daar zijn gewoon geen woorden voor.
Groetjes en tot hoors.
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 17:05
Ik zit iedere keer dat we nieuws kijken, met afschuw naar de gebeurtenissen in Noorwegen te kijken. Mijn kinderen zitten in diezelfde leeftijdscategorie en dan komt het voor je gevoel wel heel dichtbij.
En dan te bedenken dat 1 gek denkt dat hij op deze manier de wereld kan veranderen. Hier staat mijn verstand bij stil
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 17:28

Ook ik kom nu en dan nog eens kijken, wat minder dan vroeger maar dat komt wel terug met meer tijd. Mailtjes kunnen altijd gestuurd worden als je iets zoekt.

Noorwegen, daar zijn inderdaad geen woorden voor. Onbegrijpelijk hoe 1 iemand zoiets teweeg kan brengen zonder dat iemand ooit iets gemerkt heeft. Men zou al bang beginnen worden om z'n kids op kamp te sturen.

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 19:23
Noorwegen, ik ben sprakeloos! Arme, arme mensen.
Back to Top
berdien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Januari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 686
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer berdien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 22:21
ik heb al 3 dingen gemaakt

troetelbeer
poncho
kangeroo met baby

Ben nu alles aan het afwerken en dan volgen de foto's
niet getreurd komt goed!! haha.


Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 10:12

ik moet ook dringend bijlezen,

ben terug uit het ziekenhuis van een heupoperatie

en ja,  voor Noorwegen, daar zijn inderdaad geen woorden voor

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 11:54

rittepetit, veel beterschap hopenlijk heb je een spoedig herstel.

 

Tja ik ben druk bezig met de kids , mijn huis. en we hebben 2 nieuwe huisdieren. Grasparkietjs en de vergen ook even wat aandacht. ik wil ze tam maken.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns