Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zou een echte fan....once in a lifetime..

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2872
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zou een echte fan....once in a lifetime..
    Posted: 23 Maart 2013 om 14:42
Naar mijn idee ben ik een echte fan van Barbra Streisand en ooooohhh wat een geweldig nieuws van de week. Ze gaat weer een concert geven en nota bena in ons eigen landje.
Maar tja....... de kaarten zijn wel heel erg duur...... en ook al uitverkocht.......zucht... Confused dan maar lekker CD's blijven luisteren en Yentl kijken......

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 16:17
Vind r ook goed zingen, vooral se cond hand rose, kan dan zo lekker meegalmen!alleen bezit ik helaas alleen valse noten!
Back to Top
creabrientje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 460
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creabrientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 17:50
Op de site van telegraaf kun je kaarten winnen voor het concert van 6 juni. Niet geschoten is altijd mis. Succes.
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 Augustus 2012
Locatie: NB
Status: Offline
Points: 1191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 20:20
kon ik altijd heerlijk in de auto draaien, nog op een casette bandje........ en dan meezingen.......
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je


http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2013 om 23:14
Ah Yentl, de eerste film waar ik samen met mijn man (toen nog verkering) heen ben geweest. Herinneringen...
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2013 om 18:32
Ik las vandaag in de krant dat de kaarten van € 95,00 binnen 10 minuten uitverkocht waren en dat ze nu voor woekerprijzen op internet worden verkocht
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2013 om 08:18
Last van de crises?
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2013 om 08:58
Doe mij maar wat bolletjes wol of een leuk haakboekje
Cd in de cdspeler en dan al hakend genieten
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns