Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Zpagetti wikkelarmband

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Zpagetti wikkelarmband
    Posted: 18 Juni 2011 om 08:42

Ik heb hier een hele coon zpagetti staan en vind die wikkelarmbanden zo leuk maar geen idee hoe je die maakt en sluit.

Iemand ideeën?


~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Corneliaz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1379
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corneliaz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 15:21

Is dat memory wire niets ?

Is metaal dat altijd zijn vorm behoud. Zpagetti eromheen wikkelen en je hebt dan ook geen sluiting nodig.

Groetjes Corneliaz

Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug.
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 02 December 2010
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 17:22
Ik zou de sluiting maken met veter/leer klemmetjes
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2011 om 09:47

De etos heeft momenteel gratis armbandjes. En die lijken op zpagetti. Hierb is aan de ene kant een grote kraal genaaid. En aan de andere uiteinde is een lus geknoopt. Dan doe je de kraal door het lusje en zit het vast. De lus kun je volgens mij ook creeeren door met een dubbele draad te werken en het uiteinde een lus te laten. Als je dan de andere kant knoopt. Dan doe je het geknoopte deel door het lusje.

 

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 02 December 2010
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juni 2011 om 12:29

Hé dat is ook een leuk idee. Lekker makkelijk. Hoef je ook geen extra materialen te kopen. En volgens mij ook wat minder geprigel met om doen.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns