1 bol wol versturen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 April 2013 om 15:56 |
Hoe verzenden jullie 1 bol wol.? Als het niet door de brievenbus kan wordt het pakketpost. Kosten 6,75 euro. Daar kan je een paar bollen voor kopen (bij Zeeman of Wibra).
Maken jullie de bol kleiner of hebben jullie een andere tip.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb van iemand wol gekregen die ze om kartonnetjes gerold had.
Karton was denk ik zo'n 8-10 cm breed. Op die manier kan er best veel in een grote envelop. En die kan wel door de brievenbus. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Ik heb ooit wel eens een bol om een stukje breed karton gewonden zodat het in een grote envelop paste
Ligt ook een beetje aan de looplengte van de bol Is wel even een klus .
|
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Als je zo'n apparaat heb waar je ook levensmiddelen of diepvriesspullen vacuüm zuigt kun je dat ook met bolletjes wol doen, vorige week heb ik nog 4 grote bollen van zeeman verstuurd in een brievenbusdoosje,verzendkosten voor 2,70.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik knip een A4 karton een beetje bij zodat ie in de envelop past en dan maak ik aan de lange kanten afrondingen en daar rol ik de wol omheen. De ontvanger kan er dan weer een bol van maken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Ik heb jammer genoeg geen apparaat wat vacuüm zuigt.Maar ga op zoek naar karton.Dank je voor de tips.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Als ik kleren koop, die netjes verpakt zijn, bewaar ik het karton altijd. Het is ook handig voor de fanatieke strijksters onder ons, om zo'n model te gebruiken om kleding te vouwen en het ding dan zachtjes weg te trekken. Dit is alleen voor echt nette mensen, ik vouw maar zo'n beetje voor het vaderland weg. Het spul komt toch weer snel uit de kast en later in de was.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
Ik doe de bol in tweeën. door de middel er uit te trekken . dan heb je twee platte bollen.
die gemakkelijk in een doosje of bubbel envelop passen.
|
|
![]() |
|
Ik heb nu 3 platte bollen. 1 op karton en inderdaad het midden eruit getrokken dus nog 2 platte bollen.Die 3 bollen kunnen denk ik wel in een grote envelop.Dus morgen kan hij op de post.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
tip : doe er eerst een plastic zak om. dit advies heb ik van een postbode. voor het geval er een scheur inkomt.
|
|
![]() |
|
kaatgr ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juli 2012 Status: Offline Points: 177 |
je hebt ook van die stripzakjes, dan kun je de lucht eruit duwen en lijkt het dus op vacuum. Zo verstuur ik het meestal.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |