1 jan 19.00 RTL8: Mijn nepbaby! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Januari 2012 om 12:59 |
Documentaire over vrouwen wier leven in het teken van levensechte babypoppen staat. Vreemd dat inderdaad deze documentaire niet uitgezonden werd, het stond in de Veronica gids vermeld. Er staan wel 2 fragmenten online, je kunt ze hier vinden: KLIK Het gaat over een dame die de bekende reborn poppen maakt. En de dames die ze afnemen behandelen ze als een echt kind en gaan er ook mee boodschappen doen en op bezoek en zo |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
hesterkerstgek1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dank je wel voor de tip jips, ik ga wel is even kijken vanavond. |
|
GROETJES HESTER
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Hoe noem je deze 'ziekte'? Als het tenminste de Amerikaanse reportage is waar mensen een pop hebben met een 'kloppend hartje'. Gewoon eng! Ik zie het trouwens niet in mijn tvgids staan. Er is op dit tijdstip een reportage over het syndroom van Gilles de la Tourette te zien. |
|
![]() |
|
kris85 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
ooh dat ga ik kijken hihi
|
|
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ze hebben in Amerika toch ook van die levensechte educatief bedoelde poppen, die telkens gaan huilen op ongelegen tijdstippen? Ik heb ze wel eens in de Dr. Philshow gezien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Ja, die krijgen tienermeiden op scholen om tienerzwangerschappen te voorkomen. Omdat ze een verromantiseerd beeld hebben van het moederschap en door een paar weken voor zo'n baby te zorgen dat ontkracht wordt. Je moet ze verzorgen als een gewone baby en als je ze negeert of geen eten geeft dan gaat het fout. |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
kris85 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 382 |
helaas op rtl 8 is het er niet vandaag
![]() |
|
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
o ik lees het net ik dacht oeps te laat
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Het is mooi dat ze dat kunnen
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |