Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

1 jan 19.00 RTL8: Mijn nepbaby!

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 1 jan 19.00 RTL8: Mijn nepbaby!
    Posted: 01 Januari 2012 om 12:59

Documentaire over vrouwen wier leven in het teken van levensechte babypoppen staat.

Vreemd dat inderdaad deze documentaire niet uitgezonden werd, het stond in de Veronica gids vermeld.

Er staan wel 2 fragmenten online, je kunt ze hier vinden: KLIK

Het gaat over een dame die de bekende reborn poppen maakt. En de dames die ze afnemen behandelen ze als een echt kind en gaan er ook mee boodschappen doen en op bezoek en zo

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 14:47

dank je wel voor de tip jips,

ik ga wel is even kijken vanavond.

GROETJES HESTER
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 16:52

Hoe noem je deze 'ziekte'? Als het tenminste de Amerikaanse reportage is waar mensen een pop hebben met een 'kloppend hartje'. Gewoon eng!

Ik zie het trouwens niet in mijn tvgids staan. Er is op dit tijdstip een reportage over het syndroom van Gilles de la Tourette te zien.

Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 18:14
ooh dat ga ik kijken hihi
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 18:43
Ze hebben in Amerika toch ook van die levensechte educatief bedoelde poppen, die telkens gaan huilen op ongelegen tijdstippen? Ik heb ze wel eens in de Dr. Philshow gezien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 19:18

Ja, die krijgen tienermeiden op scholen om tienerzwangerschappen te voorkomen. Omdat ze een verromantiseerd beeld hebben van het moederschap en door een paar weken voor zo'n baby te zorgen dat ontkracht wordt.

Je moet ze verzorgen als een gewone baby en als je ze negeert of geen eten geeft dan gaat het fout.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 19:21
helaas op rtl 8 is het er niet vandaag
In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Januari 2012 om 19:36
o ik lees het net ik dacht oeps te laat
Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2012 om 16:46
Het is mooi dat ze dat kunnen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns