Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

10 jaar bij elkaar

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 10 jaar bij elkaar
    Posted: 12 Juli 2012 om 22:10
Vandaag is het precies 10 jaar geleden dat Marco en ik een relatie kregen. 12 juli 2002. We zouden naar valkenburg gaan. Maar kwamen niet verder dan Maastricht omdat de bovenleiding van de trein ergens halverwege naar beneden kwam zetten. Een tijd lang in de trein vast gezeten. Eerst moest de stroom van de leidingen gehaald worden. En daarna mochten we er uit. Met de bus naar het eerst volgende station. En toen weer door. Maar Valkenburg haalden we door al het oponthoud niet meer. We hebben gewinkeld. Zijn terug naar huis gegaan en 's avonds heb ik Marco aan mijn ouders voorgesteld. Het was prachtig weer. Snikheet in de trein. Maar omdat we allebei student waren was dat de goedkoopste manier van reizen. Na twee jaar zijn we verloofd. Ook op 12 juli. En 31 augustus 2005 zijn we getrouwd. Nu moet ik als een speer Gabrielle eten gaan geven. Een van de resultaten van 10 jaar lang samen zijn. Zo leuk.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 22:15
gefeliciteerd, ik heb mijn man leren kenen in 1974. Drie jaar verkering, drie jaar verloofd en toen getrouwd. Na drie jaar onze oudste dochter, drie jaar later weer een dochter en toen ging het  fout. Mijn zoon had geen zin om drie jaar te wachten, hij kwam een jaar later LOL 24 juni waren we 32 jaar getrouwd. En eind januari komt ons eerste kleinkind Hug
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 22:17
wat leuk voor jouw , van harte gefeliciteerd
wij waren op  1 februari van dit jaar ook 10 jaar samen ,en na 3 weken woonden wij al samen ik ben al eens getrouwd geweest en daarom wonen wij nu gewoon samen maar de jaren zijn voorbij gevlogen zo snel dat alles gaat tegenwoordig, wij hebben ook geen kinderen maar wel 3 honden en zijn dus altijd samen en doen ook alles samen behalve haken en freubelen


Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 22:59
wat leuk om te lezen! 27 juli ben ik 10 jaar met vriendlief en ook wij hebben ons leren kennen in/rond valkenburg :-)
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 23:01
Wat leuk om te lezen!
Hartelijk gefeliciteerd, ik wens jullie nog heel veel gelukkige jaren samen :-)
 
Ik woon niet eens zo ver weg van Valkenburg, maar kom er eigenlijk nooit :D

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgiƫ
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 23:06
Van harte gefeliciteerd!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 23:12
Wat leuk om te lezen. Ik woon ongeveer naast Valkenburg en zit dus nu vlijtig te denken: was ik 10 jaar geleden misschien boodschappen doen en ben jullie bij toeval tegengekomen? Zal wel niet want mijn man is op 12 juli jarig. Wij zijn elkaar met carnaval 1966 tegen het lijf gelopen, kenden elkaar al jaren want uit hetzelfde dorp, toen sloeg de vonk echt over. Getrouwd in september 67. Dus nu bijna 45 jaar geleden. Groetjes, Lida.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 23:27
Dan kan ik je nog net feliciteren Lida. Hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
Hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben :-).

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 23:28
veel hobbydozen uit het zuides des lands! Mijn wortels liggen in Geleen.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
TaNichia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 12 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer TaNichia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 23:53
Van harte, zo leuk om te lezen, mijn man en ik hebben elkaar ook 19 jaar geleden leren kennen in valkenburg op een camping.
Liefs Diana
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 06:57
gefeliciteerd en nog veel gelukkige jaren samen
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 07:01
allemaal gefeliciteerd,
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 08:05
Gefeliciteerd hoor!!!
Ben wel een dag te laat, sorry
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 10:48
Tien jaar en een dag: gefeliciteerd!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 10:52
Ik was nog net 17 toen ik verkering kreeg met mijn man. De dag nadat we 5 jaar bij elkaar waren zijn we getrouwd. Nu inmiddels 16 jaar getrouwd en 2 jongens van bijna 12 en bijna 9 Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 11:01
Gefeliciteerd Clara...

Voor alle vrijgezellige Hobbydozen: wie gaat er mee naar Vakenburg? Het schijnt daar goed toeven te zijn
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 12:53
Gefeliciteerd Clara! Mijn man (vriend, we zijn niet getrouwd) waren in maart 12,5 jaar bij elkaar, maar onze ontmoeting was niet zo spannend.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 14:50
Beetje late reactie van mijn kant. Maar bedankt voor al jullie felicitaties. Leuk om meteen jullie verhalen te lezen.  En inderdaad Valkenburg maakt nogal wat los. Wat veel mensen die elkaar daar hebben leren kennen. En er zelfs vlak bij wonen. We zijn er in 2002 dus niet aangekomen. We hadden zoveel vertraging opgelopen dat we gewoon in Maastricht zijn gaan winkelen. Was ook erg leuk. We zijn er wel verloofd twee jaar later. Toen hebben we de reis opnieuw ondernomen om goed te maken wat op onze verkeringsdag fout was gegaan. Het is ook een hele reis bij ons vandaan. Toen woonde ik nog in de Betuwe en Marco in Ridderkerk. Met ons trouwen zijn we in Kinderdijk gaan wonen.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 19:35
Sorry een beetje laat maar een wel verdiende proficiat
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 21:05
Ook van mij nog een felicitatie.
Mijn ouders hebben elkaar ook in Valkenburg leren kennen, op een camping. Nu zo'n 31 jaar geleden.
Ik denk dat ik naar de verkeerde plaats op vakantie ga Wink
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns