100 bloemen Lesly Standfield |
Reageer |
Autheur | |
Boefie
Newbie Lid sinds: 01 Mei 2010 Status: Offline Points: 7 |
Onderwerp: 100 bloemen Lesly Standfield Posted: 11 Mei 2010 om 13:16 |
Hallo Allemaal, Sorry ik weet hier nog niet zo goed de weg en heb al diverse vragen gesteld maar waarschijnlijk niet op de goede manier. Hier komt die: Wie haakt er op het ogenblik uit het boekje 100 Bloemen van Lesley Standfield? Ik weet niet welk materiaal ik het beste kan gebruiken. Er staat dunne wol en ook het nr. haaknaald staat er niet bij. Ik ben bezig met katoen voor haaknaal 2.5 maar dat wordt veel te grof. Ik woon in een dorp waar ze dit niet verkopen en ook mijn haakvriendinnen weten het niet En wie weet wat voor materiaal er wordt gebruit op de site www.hipgehaakt.nl? Wie heeft er een goed idee? vr.gr., ruthb@visualsystems.nl Boefie
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Posted: 11 Mei 2010 om 13:24 |
Ik ken die site niet. Uit 100 bloemen heb ik er een paar gehaakt op pen 2,5. Ik heb nog wel een paar dunnere naalden liggen, ik wil je er wel een paar sturen. Het gaat me niet zo goed af om te priegelen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
vrioom
Hobbywonder Lid sinds: 19 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 595 |
Posted: 11 Mei 2010 om 13:30 |
|
|
vrioom
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |