12 1/2 jaar getrouwd |
Reageer |
Autheur | |
mimisa
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Maart 2012 om 19:51 |
Op 15 april zijn we 12 1/2 jaar getrouwd. We houden het gewoon thuis. En we zorgen zelf voor een warm en koud buffet. Als iemand daar nog tips voor heeft... graag. We willen het niet te ingewikkeld maken, anders staan we wel heeeeeeeeeeeeel lang in de keuken
|
|
De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliceteert doe zo verder
|
|
JoJo
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Van harte gefeliciteerd. Gezellig om het thuis te vieren.
|
|
Tineke01
Hobbyguru Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alvast van harte gefeliciteerd.
Ja, wat de buffetten betreft, daar weet ik ook zo gauw geen raad mee. Misschien kun je eens bij een cateraar informeren of op Google gaan rond snuffelen. Je hebt nog even de tijd. Maar ja, 15 april is toch al niet zo ver meer weg. Succes ermee en het zal vast wel een leuke dag gaan worden. Groetjes, Tineke01 |
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
ik heb wel een lekker en makkelijk recept voor pastasalade. Scoor ik altijd mee :) Laat maar weten als je interesse hebt Marlies
|
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
een heerlijke kipsalade, kan ik je blij mee maken, kan een dag van tevoren klaargemaakt worden smaakt hij nog beter. zeg het maar. Zalm en kruidenkaas gerold in een wrap en in plakjes van een centimeter erg lekker
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23688 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een week na Pasen heeft Plus misschien nog lekkere hapjes die ze alleen voor de feestdagen verkopen. Gevulde eieren enzo.
Rolletje casselerrib of lekkere ham besmeerd met zachte kaas, in stukjes gesneden. Dobbelsteentjes van roggebrood met smeerkaas. Asperges gerold in ham, augurken gerold in cervelaatworst. Tomaatjes, gevuld met kant en klare salade. Minimatzes met eisalade. Dat zijn allemaal dingen waar je dochters mee kunnen helpen. Zoals je ziet heb ik geen vis-suggesties. Ik griezel een beetje van alles wat kruipt en zwemt. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Daymoon
Hobbywonder Lid sinds: 01 Juni 2010 Status: Offline Points: 539 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alvast gefeliciteerd!
Mijn exman is kok en wij maakten ook regelmatig warm en koud bufetten voor vrienden/kennissen. Een paar ideetjes: *gehaktballetjes in satésaus (warm) *zalmrolletjes (wrap met zalm beleggen en kruidenboter insmeren, oprollen en dan in stukjes snijden) *gevulde eitjes *diverse salades (pasta, rundvlees, huzaren) *stokbrood mag niet ontbreken met kruidenboter of filet americain of beiden *quiche (ham-prei of met vis, warm) *warm vlees met honing mosterdsaus (beenham) *roggebrood vierkantjs met haring Hoop dat je hier wat aan hebt! Groetjes, Annemieke
|
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
alvast van harte gefeliciteerd, en ik zie in bovenstaande berichten zoveel lekkere dingen voorbij komen, dat je er vast je weg wel in zal vinden. succes met de voorbereidingen!
|
|
mayolijn
Hobbyguru Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hebben hetzelfde euvel alleen vieren we het 12 mei.
Ons idee was een bbq voor de naaste vrienden. Zelf salade maken, stokbrood. Vlees en BBQ huren van de C1000! En dan maar hopen op mooi weer! Lees ik het even terug lijkt het net of we het vlees huren, daarna weer terug brengen. Nee toch niet zo handig, ha ha. Maar je begrijpt hem vast wel. |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23688 |
Post Options
Thanks(0)
|
De volgende dag is moederdag, twee dagen feest voor jou.
|
|
wat rozengeur. |
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Alvast gefeliciteerd.
Gehaktballetjes heb je heerlijke bij de Ikea. En is een leuk uitje Saté is meestal ook in trek Salades. Zalm en rundvlees. Misschien een lekkere maaltijd soep. Stokbrood en kruidenboter. Daarbij geroerbakte champignons . |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een heerlijk receopt voor babi pangang en eentje voor een aspergesalade. Met allebei heb ik succes gehad.
Als je een warmhoudschaal hebt voor de saus en de rijst, heb je meteen een lekker onderdeel voor het warme buffet. Geef maar een gil als je belangstelling hebt |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Als je van te voren een aantal koelelementen invriest, kun je die onder de schalen met slaatjes ed leggen, dan blijft alles fris. Heb je geen koelelementen genoeg, dan kun je ook flesjes met water voor de helft vullen en als koelelement gebruiken.
|
|
wat rozengeur. |
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
alvast gefeliciteerd met het heugelijke feit dames
|
|
Anne-Marie
|
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
grote pan zelfgemaakte (chinese) tomatensoep doet het bij ons altijd goed
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |