Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

173-44 Drops

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Frummel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2013
Locatie: Hoofddorp
Status: Offline
Points: 140
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frummel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 173-44 Drops
    Posted: 26 Oktober 2016 om 12:36
Hoi
Ik schaam me een beetje omdat ik veel te weinig actief ben op t forum en nu wel brutaal een vraag kom stellen. :)
Sowieso staat het breien helaas op een laag pitje. Ik ben bezig met een sok en zag dat ik sok 1 2,5 maand geleden al af had.
Dat is mijn TV sok ;)

Gisteren ben ik begonnen met een sok met een patroontje en na het lezen van het patroon kwam er toch een vraag.
In het patroon staat: herhaal A.6a/A.7a 1 keer in totaal (=2 st geminderd)

Als ik A.6a 1 keer brei heb ik 2 st geminderd. Ik word in de war gebracht door het woord herhaal. Als ik zou herhalen dan zou ik 4 st geminderd hebben.

In het Engelse staat er ook ''repeat".

Groetjes
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2016 om 15:02
Volgens mij moet je het eerste stukje gewoon 1x breien zodat je 2 steken mindert .

Je moet kijken hoe vaak je het moet breien dat staat er achter en je van dat "herhaal " niets aan trekken .
Back to Top
Frummel View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2013
Locatie: Hoofddorp
Status: Offline
Points: 140
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frummel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2016 om 17:34
Yes dank je. Ik ga het idd zo doen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns