Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloten2 nieuwe boeken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Direct Link To This Post Onderwerp: 2 nieuwe boeken
    Posted: 16 Februari 2009 om 19:38
Ik was vandaag in de boekwinkel en zag in de kast voor handwerkboeken 2 nieuwe: Lucinda Guy, Haken voor kleine boefjes, en Betty Barnden, Haken!. Dat laatste boek lijkt qua uitvoering op een breiboek en naaiboek, met een ringband en het toont allerlei steken. Het boefjesboek bevat 2 dekens, slofjes, truitjes, rokken en jurken, een olifant, een walvis en een pop. Ze hoorden in mijn boekenkast, dus ik heb ze maar meegenomen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 10:54

Wat klinkt dat leuk "ze hoorden in mijn boekenkast etc." Geniet jij ook zo van alleen al kijken naar die boeken in je kast??

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 11:07
Ja, ik zet ze ook telkens anders neer, soms haken bij haken, breien bij breien enz en soms alles van één serie bij elkaar. Mijn romans staan alfabetisch op schrijver. Mijn jeugdboeken staan in één kast en in een andere kattenboeken, fotoboeken en een paar pillen met kleding door de eeuwen heen. Dan hebben we het alleen over de mijne, Ton heeft een kast detectives en een paar kasten strips en boeken over strips.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 12:28

Geniet er maar lekker van, ik heb dan niet zoveel plaats, maar rangschik ze ook steeds anders. Het "gevaar" daarvan is dat je weer leuke dingen ziet als je gaat bladeren en het inruimen heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duurt hihihihi. Heb een aantal hobbyboeken in de tas voor 4 april (ooit nieuw gekocht en nooit iets mee gedaan) en heb nu dus weer wat ruimte voor "nieuwe" haak-, brei- ...-boeken!! Heb afgelopen week via marktplaats het boek "handboek voor wenskaarten" van Sarah Beaman kunnen bemachtigen. Ben niet echt een kaartenmaakster maar in dit boek (had ik eerst uit de bieb) staan zoveel leuke technieken om vanalles mee te doen!! Ben nu nog op zoek (liefst weer tweedehands, scheelt vaak enorm) naar het boek om tassen van diverse materialen te maken (ook weer vooral voor de technieken en de gebruikte materialen): Originele handtassen zelf maken van Paola Romane. Komt vast wel eens "zo maar" op mijn pad. Jeugdboeken heb ik helaas niet meer.

Trouwens: ik heb een kattenboek dubbel gekocht in het verre verleden: kreatief met katmotieven van o.m. Jan Eaton. Zit in de 4 april-tas, wil jij die toevallig hebben??

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 13:01

 

Hallo,Magteld!!!!!!!

Dat klinkt weer supergoed!!!!!

Dat boefjesboek(zijn er daar geen twee van?).Daar heb ik er ook eentje van liggen en nu je mij eraan herinnerd...de tweede ontbreekt me en die wilde ik ook nog.Want vind ze wel leuk samen(ene is meer meisje en andere meer jongentjes?)denk ik?

Zal die gelijk es proberen te bestellen bij m'n broerlief!

Dan is die ook weer tevreden!

Veel plezier met je boeken en met de poezen!!!!!!!Ps...jaaaa...ook met uw Tonneke!!!!

Perle!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 20:06
Ja, dat haakboek van Lucinda is toch meer voor meisjes, hoewel jongens best wel een walvis of olifant willen hebben. Eén van de breiboeken had wel een deken met auto's, dacht ik, daar stonden wel jongensdingen in. Er stond wel een gehaakte trui met een slak in, dat is techt wel iets voor jongens.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 20:28

oh, daar heb ik er ook eentje van, van die lucinda! er staat een leuke pop in met kleertjes die ik gemaakt heb, en een uil die ik ook gemaakt heb, de slaapmuts heb ik ook gedaan..; Leuk boek!!! ben benieuwd naar die andere, die heb ik niet...

Verder in mijn boek nog een das, en leuke kindersokken (die voor mij te moeilijk zijn), en een hele mooie deken..

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 22:14

 

Oeps!!!!Volledig uitverkocht!!Zelfs broerlief kan die niet meer op de kop tikken voor me!

Er is er eentje te koop bij bol.com (tweedehands) maar die kan ik als belgske niet bestellenSturen ze niet naar buitenland!!!!

Alsof ik de verzendkosten niet zou betalen(dan rekenen ze toch gewoon door)

Renske heeft ook geen meer!

Er moeten er veel gedrukt en verkocht zijn en ooit krijg ik er eentje in m'n handen!!!!!Want de twee boekjes horen samen!Perle!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2009 om 10:31
Ze staan wel eens op Marktplaats ook, misschien zijn die verkopers coulanter. Ton heeft via bol.com wel dingen uit Amerika gekocht, dat duurde dan maanden voor het geld hun kant op was en voor het kanonnetje hier was, maar dat kwam omdat de verkoper op het platteland woonde, dus eens in de week kwam de postauto langs en keken ze met een verrekijker of het vlaggetje van de brievenbus omhoog stond. Zo hoor je nog eens iets interessants, wat je in een winkel niet overkomt.

Oja, Joke, dat kattenkreatiefboek heb ik al, maar er zijn vast meer liefhebbers voor, want het is erg leuk, zo veel verschillende technieken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
willie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 19 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 491
Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2009 om 20:54

Hoi Magtelt

Bedankt voor de tip!!Ik heb het boek van Lucinda besteld en vandaag binnengekregen. Ik vind het ook een erg leuk boek,genieten!

Wel handig als jij op zoek gaat naar nieuwe boeken en het dan hier even vermeld voor ons.

Enne ik herken het ook,boeken rangschikken en weer in bladeren,heeeeerlijk.

Ik heb net het tasje uit Lucinda's boek opgezet voor Afrika!! Lekker om voor de tv te haken,simpel.

gr Wilma

 

 

 

wil
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.455 seconden.
Lang Yarns