Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

25 augustus Hobbydoosdag

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 18:31
Ik geef me ook vast op onder voorbehoud. (kan zijn dat ik dan een familie BBQ heb).
Als iemand wil meerijden, ik kom uit Oss. Ik wil ook wel mensen van het station oppikken (scheelt tenminste een stuk treinkaarttarief). Ik kan 3 personen extra vervoeren in mijn autootje.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 18:45
Ik ben geen held in Aardrijkskunde, ligt Tilburg op de route van Oss naar Apeldoorn? Ik heb een PM gekregen van een hobbydoosje uit Tilburg.

Boudewina, afwachten, misschien zijn er nog mensen op vakantie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 18:49
Niet echt op de route. Tilburg ligt onder Oss, en Apeldoorn ligt boven Oss. Je zal dan eerst naar het zuiden moeten rijden, en daarna naar het noorden. 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2012 om 19:05
Ik haal deze weer even naar boven.

wat rozengeur.
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 10:01
Hallo,

Magtelt, ik wil ook graag komen (heb een beetje drempelvrees, stom toch?). Denk dat ik een appeltaartje meeneem, komt dat uit? Moet ik jou zelf een PM-tje sturen voor het adres?

Ik kom uit Arnhem en kan 3 mensen in de auto meenemen. Wie wil?

Ik neem mijn laptopje mee voor uitwisseling van patronen. Verder weet ik het eigenlijk nog niet, misschien komt het deze week nog.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 10:34
Dat is in ieder geval het enige wat je niet mee hoeft te nemen naar Magtelt: drempelvrees!! Moest ik even kwijt !
Back to Top
chikay View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2012 om 10:58
Oh wat baal ik eindelijk Voor mij een thuiswedstrijd maar helaas kan ik niet....... Eindelijk een keer in de buurt en dan een verplichting waar ik niet onderuit kan:(
Baal als een stekker maar helaas het is niet anders.
Groetjes José
Geniet van het gene dat je hebt,en treur niet om het gene dat je niet bezit.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Augustus 2012 om 21:38
IK haal dit nog even naar boven voor het geval er nog mensen zjn die zich willen opgeven of mijn adres willen weten.

wat rozengeur.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 10:36
nou bandicot,wij helpen je wel van de beetje drempel vrees wel af.het is voor mij ook de eerste keer dat ik mijn hobbydooszusjes zie,behalve magtelt dan.dus gewoon komen hoor.ik woon in zutphen ,
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 11:10
Begint spannend te worden. Kijk er wel naar uit. Wat nemen jullie allemaal mee?
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 13:52
Ik moet nog steeds kijken of ik kan zaterdag.
In principe is er wel iemand thuis, we zijn ook bezig om ze te laten wennen aan de badkamer. Daar gaan ze in als iedereen van huis is.

Ook is er die dag open dag voor cursussen, wilde ik wel heen, maar ik kijk of ik via via informatie kan krijgen.

Mocht ik komen, neem ik fruitspiesjes mee.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2012 om 19:59
Er staat een kleine tas voor Sanne. Mochten er mensen nog wat kleren over hebben maat 44/46 voor een jong tienermeisje met obesitas..???

Ik hoop dat het lukt met de katjes, dat er iemand voor ze is.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 13:53
In verband met de mee te brengen lekkernijen zou ik graag een opgave willen hebben van degenen die WEL of MISSCHIEN komen. Dus alsjeblieft niet melden dat je absoluut niet kan komen.

wat rozengeur.
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 14:44
Ik kom zeker wel.

Gr. Anita
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 14:49
Voor 80 % zeker kom ik.
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 21:07
En ik voor 90%. En als ik kom neem ik voor 100% zeker ons kleine meisje mee. En is er nu niemand die mee wil rijden? Het is veel gezelliger. Tussen Kinderdijk en Apeldoorn liggen de steden: Dordrecht, Gorichem, Utrecht, Amersfoort (kunnen wij niet iets samen doen Sanne?) En alles wat daarbij in de buurt ligt.
En wat zal ik meenemen... zal ik zorgen voor stokbrood en salade? Staat nog niet op de lijst geloof ik.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 21:09
Lees net dat Magtelt voor afbakbrood zal zorgen. Denk nog even verder....
Groetjes, Clara

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:20
Ik had dit keer niet veel dubbele hobbyspullen, maar ik heb op zolder even een selectie gemaakt van poppen die ik wel kan missen. Je moet niet zien welke er nog liggen boven, veel te veel.

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:26
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

En ik voor 90%. En als ik kom neem ik voor 100% zeker ons kleine meisje mee. En is er nu niemand die mee wil rijden? Het is veel gezelliger. Tussen Kinderdijk en Apeldoorn liggen de steden: Dordrecht, Gorichem, Utrecht, Amersfoort (kunnen wij niet iets samen doen Sanne?) En alles wat daarbij in de buurt ligt.
En wat zal ik meenemen... zal ik zorgen voor stokbrood en salade? Staat nog niet op de lijst geloof ik.

Je rijdt via de A1?
Ik kom vanuit L.eusden. Als we ergens kunnen afspreken is meerijden gezelliger.
(en blijft de auto thuis bij mijn ouders voor het geval ze weg moeten...)
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 13:17
Ja Sanne, bij knooppunt Hoevelaken moet ik van de A28 naar de A1. Het is ongeveer anderhalf uur rijden zag ik bij mij vandaan. Dus zat ik te denken om rond half tien bij Amersfoort te zijn. Dan is het ongeveer nog een half uurtje naar Apeldoorn. (Ruim gerekend)
Groetjes, Clara

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns