Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

25 augustus Hobbydoosdag

Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 13:21
En wat zit ik nu moeilijk te doen over eten. Er staat verder nog bijna niets. Ik neem gehaktballetjes mee. Klaar. Over. En nu ga ik niet meer zeuren en mieren.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 13:46

Clara: Via de A28 naar de A1 is voor mij helemaal ideaal.

Als je bij L.eusden, afslag 7, eraf zou willen gaan, rechts en bij de stoplichten ook rechts kom je op de carpool. Deze ligt gelijk aan de snelweg, dus een afstand om en tijd weg.

Als je mij daar kan oppikken, kunnen we van daaruit naar Apeldoorn.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 14:16
nog 2 nachtjes slapen meisjes,
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 14:31
Ik heb Rika gesmst, maar nog geen reactie ontvangen.
Back to Top
boudewina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boudewina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 14:55
ik kom niet ik krijg het gevoel dat ik er niet bij hoor geen reaktie op geen 1 van mijn berichten de groeten boudewina
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 18:38
@boudewina, ik heb geen berichten van je gezien. Ik denk dat je berichten niet gezien zijn. Wat wilde je weten of vragen, het is toch jammer als je hierdoor niet gaat komen. 
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 19:19
Ik denk dat er niemand vanuit Drachten komt Boudewina. Als je niet uit die streek komt hoef je toch ook niet te reageren? Als alle doosjes die komen je verteld hadden dat je best mee mocht rijden maar ze totaal niet in de hoek komen waar jij woont en ze daarom je toch niet op komen halen was je nog niet veel wijzer geworden. Dus geen reactie wil nog niet zeggen dat je er niet bij hoort. Jammer dat je niet kan komen.

@ Sanne: prima. Ik haal je daar op. Rond half 10. Samen met Gabrielle. Heb er reuze zin in!
Groetjes, Clara

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Augustus 2012 om 21:11
Jammer, Boudewina, ik heb ook niets gehoord over mensen die in jouw omgeving wonen. Misschien volgend jaar.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 12:14
Originally posted by boudewina boudewina wrote:

ik kom niet ik krijg het gevoel dat ik er niet bij hoor geen reaktie op geen 1 van mijn berichten de groeten boudewina

Ik denk dat het inderdaad komt omdat niemand vanuit die richting komt.
En misschien door het overzichtelijk te willen houden dat er niet gereageerd heeft?

Het is dit keer ook een kleine groep die bij Magtelt komt.

We zijn hier een grote familie waarbij iedereen bij hoort.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 19:33
Was het leuk?
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 20:08
Originally posted by by Ieke by Ieke wrote:

Was het leuk?
Morgen rond deze tijd (denk ik al kan het ook eerder of later zijn) zal ik je vertellen hoe het was Wink
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 20:12

Als iemand breipatronen heeft voor een (meisjes)trui in maat 98-104 en het mee wil nemen?

Dan neem ik er een foto van. Het liefst een trui waarvan de rug-en voorpand een rechthoekige lap zijn. Het is voor iemand die nog niet lang breit en minderen voor de armsgaten nog erg lastig vindt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 20:17
Ik heb je een paar mails gestuurd met kindertruien.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 21:12
Luiertas staat klaar, kinderwagen in de klep, eten in de koelkast, kleren die morgen aan moeten liggen al in de badkamer, route nog even opschrijven, dan het kleine meisje voeden en hup t bedje in. Morgen vroeg dag. Het lijkt elke keer weer schoolreisje. Kriebels in mijn buik en voorpret voor 10. Tot morgen en voor de achterblijvers, we doen inderdaad verslag. Denken ook aan jullie
Groetjes, Clara

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 22:00
@Magtelt: Ik heb ze ontvangen, bedankt.
@Clara: Je bent goed voorbereid. Ik heb mijn camera klaarliggen that's it... haha. Nieuwe batterij opladen kan morgen in de camera, fruit maak ik morgen klaar. Ben bang dat het anders bruin verkleurd is. Breiwerkje ligt al wel klaar, maar moet nog in de tas met een haaknaald.
Ik zie je rond half 10 op de carpool.
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 22:06
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Er staat een kleine tas voor Sanne. Mochten er mensen nog wat kleren over hebben maat 44/46 voor een jong tienermeisje met obesitas..???

Ik hoop dat het lukt met de katjes, dat er iemand voor ze is.

Als het een tas is, kan ik het wel meenemen, ben op de fiets.
Nee niet helemaal naar Apeldoorn LOL
Komt goed.

Mijn ouders zijn thuis dus de katjes kunnen beneden blijven. Als mijn ouders boodschappen gaan doen gaan de katjes in de badkamer. Zijn we nu aan het oefenen.
Ze blijven in ieder geval samen.
Gisteravond had mijn moeder Marie in de badkamer gedaan en Amy in broertjes kamer. Komen mijn vader en ik vannacht thuis, zitten er 2 katjes te mauwen bij de deur. Ze vonden het niet leuk om alleen in een kamer te zijn. Dus samen op mijn kamer laten slapen.
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 22:10
Veel plezier allemaal morgen, ik ga een verjaardag voorbereiden. De oudste wordt zondag alweer 8 jaar.
Waar blijft de tijd.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte

Saskia
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 23:21
DAMES VOOR MORGEN VEEL PLEZIER MORGEN.....Thumbs Up
groetjes geesje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 19:55
Bedankt voor de goede wensen. Mede daardoor was het weer een heel ezellige dag. Volgend jaar doen we het dunnetjes over!

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 20:12
Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Ik moest werken, maar in gedachten was ik bij jullie
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns