Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic gesloten26\27 SEPT.HOBBYDOOSWEEKEND BIJ RENATE

 Reageer Reageer Pagina  <1 12131415>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 26 September 2009 om 14:38
Originally posted by Meia Meia wrote:

Ik heb er ook echt zin in maar ben een beetje ziek. Ben bang iedereen aan te steken. Maar kennelijk heerst het toch al heel veel, wat grieperig gevoel, beetje koorts en keelpijn enzo.

Als jullie denken, Meia blijf liever thuis dan hoor ik het wel. En anders zit je misschien volgende week met een zere keel

nee hoor Meia ik haal je lekker op, word ik ziek dan word ik ziek er een komt een hele epedemide aan zeggen ze krijg ik het niet van jouw dan wel van een ander, eet elk dag trouw een agina force tablet dus we zien wel hoeveel weerstand we hebben
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 26 September 2009 om 16:44
Hallo Hobbydoosjes, in gedachte ben ik bij jullie ...... zie je mijn geest daar niet ergens ronddwalen  , foto's...foto's ....
TONY
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Direct Link To This Post Posted: 26 September 2009 om 18:53

Hallo Hobbydoosjes, wens jullie onwijs veel plezier bij Renate.

 

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 26 September 2009 om 19:13

Hardstikke gezellig was het  en Clara heeft mij weer netjes thuis gebracht.

Ga mij nu snel optutten en dansen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 26 September 2009 om 19:32

Jet was inderdaad weer heel gezellig. Niet zo heel druk maar daardoor was er juist de mogelijkheid om met iedereen te praten.

Ik vond het weer een zeer geslaagde dag.....ook leuk om weer een paar nieuwe gezichten te zien.

odette
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 07:56
Zooo goedemorgen!
Erg kort nachtje gehad; half 3 erin (leg ik nog wel uit) half 8 eruit. Zo ontbijten en laatste spulletjes pakken en dan brengt mijn moeder me over een half uur naar het station!

Heb er zin in!
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 09:41

hoi allemaal, was heeel gzellig gisteren! wat minder gezellig was: de tijd haalde een grapje met ons uit, die wijzers draaiden veel te snel en ineens was het al een pak later dan we dachten...

Erg tof om weer nieuwe gezichten te zien, altijd leuker als je een gezicht bij een berichtje kan plaatsen! en allemaal heel lieve, toffe dames ontmoet!  Ook een klein dametje leren kennen die heel schattig afscheid kwam nemen omdat ze naar Mc Donalds gingen... Lieffff!!!! Gaby, komplimentjes voor je scheetje van een dochter!

Heb lekker zitten kletsen, leren breien met een rondbreinaald (zat tussen twee juffen! ) en nuttige weet-dingetjes bij geleerd over vanalles en nog wat! heel geslaagde dag en we werden flink in de watten gelegd door renate! Een moeder kip met kuikentjes leek het wel, over en weer met warme chocolademelk en warme vesten!!!! We hebben nog tot laat buiten gezeten, was heerlijk!

Ook dank aan mijn lieve taxi-dames Perle en perlefientje, die ons door ons alle files en druk verkeer veilig op de bestemming kregen!  Kan zelf absoluut niet zo goed autorijden, dus ik vind dat een dikke chapeau!!!!

Heb allerlei heel mooie dingetjes gekregen voor de kerstmarkt, lekkere pot confictuur en ook een geweldig schattig kikkertje van judy! de max!!!! Natuurlijk ook hiervoor een super bedankt!!!

Bedankt naatje dat je dit wilde organiseren, lijkt me een hele hoop werk! Voor ons erg leuk en gezellig wel, hoor!

vele groetjes aan de dames die vandaag komen en die hebben het vast en zeker ook zo gezellig!

Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 10:03

Ook ik ben gisteren even langs gewipt. Helaas heb ik maar kort kunnen genieten van de gezelligheid omdat ik moet werken, net als vandaag. Weer even kunnen kletsen met bekenden van de vorige hobbydoosdag en nieuwe gezichten gezien bij de heel bekende namen van het forum. Ik heb wat foto's gemaakt, maar nog even geduld, want ik wil er vandaag ook nog wat maken.

Petje af voor Chrisje, Perle en Perlefientje voor de lange reis die ze hebben gemaakt om er te kunnen zijn.

Gelukkig zijn mijn kikkertjes nu wel op tijd afgekomen. Vorige hobbydag is het niet gelukt. Het heeft wel wat kunst en vliegwerk gevraagd om op tijd ze oogjes te kunnen geven, maar gelukkig was de markt-kraam-mevrouw voor mij op haar vrije dag naar de groothandel geweest om meer knoopjes in te slaan voor mij.

 

groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 11:45
Klinkt als een heel gezellige meeting!

En vandaag nog een dagje! Geniet er allemaal van!
Back to Top
chantallekuh View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 341
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 11:49

eindelijk was alles vrijdagavond geregeld, ik zou met perle en perlefientje mee kunnen rijden. Gerust was ik gaan slapen, en tot mijn grote schrik de zaterdagmorgen, kon ik niet uit mijn ogen kijken van de koorts......

ik baalde hier stevig van, maar zag het niet zitten om zo een heel eind te moeten reizen.... ik hoop dat iedereen wel veel plezier heeft gehad!!!

en vandaag nog natuurlijk!!

groetjes van chantal

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 12:01
Originally posted by chantallekuh chantallekuh wrote:

eindelijk was alles vrijdagavond geregeld, ik zou met perle en perlefientje mee kunnen rijden. Gerust was ik gaan slapen, en tot mijn grote schrik de zaterdagmorgen, kon ik niet uit mijn ogen kijken van de koorts......

ik baalde hier stevig van, maar zag het niet zitten om zo een heel eind te moeten reizen.... ik hoop dat iedereen wel veel plezier heeft gehad!!!

en vandaag nog natuurlijk!!

groetjes van chantal

 

ja, was echt spijtig dat jij en veerle niet mee konden..; maar ziek is ziek, en het is helaas nu eenmaal de periode dat die rotgriep er aan komt sluipen! bah! niks leuk aan ziek zijn! maar volgende keer moet het toch lukken! veel beterschap, ook jullie beiden en het kleine broertje van veerle!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 12:02

ik wil heel graag al foto,s zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes puck

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 12:02
Ik kijk al uit naar de foto's het was daar een gezellige uitje
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 12:39

Het was gisteren inderdaad een héél leuke ervaring!

Perlefientje en ik waren om 24.30 vannacht thuis.Hebben we wat afgekwebbeld tijdens die autorit, Hé? Chrisje!!!!!!!!
In Drongen nog es een stopje gedaan en vlug in een tankstation een opkikkende douwe egberts koffie getapt(supermoderne machine die de boontjes pas maalt als je eentje besteld.Want we voelden ons wat moe worden.En fris als een bliekje verder richting thuiswaarts.

Het kikkertje van judy is hier ook vol lof onthaald.Knap gemaakt.
Verder waren jullie allemaal hele toffe meiden.Renate een heel gezellige madam!
Iedereen voelde ook zo vertrouwd aan,absoluut niet als een eerste ontmoeting!
Allemaal echte creatievelingen! Corry veel succes met je lopende metertjes die je aan het haken,bent en dikke merci voor die super lekkere confiture in bokaaltjes!!!!euh,potjes!!!!!!Grapje van gisteren.
Tinkerbelleke ik duim voor je voor maandag!!!Vast en zeker komt de postman langs!!!Met je bestelde pakket!!!!Leuk dat je er was!
Ons Angela was kaarten aan het haken!!!Een heel pientere meid die van niets tot zo'n mooie creatie's komt!Ps...Uw adresje niet vergeten door te sturen,hé?
Renate!!!
Ons manusje van alles!!!!!ook jij je adresje niet vergeten door te geven,hé?Hahaha!!!!!!!!!!Graptje!!!!!Maar ik vergeet je niet hoor!!!!!!Komt dik voor elkaar!!!Ps ...al es de ovenkoeken geprobeerd?Met een dikke laag confiture?(gelei of jam of hoe jullie dit zeggen)

Een hele lieve Edith en Odette ontmoet!!!!!!Was steeds jammer als iemand doorging.

Ook koningsdochter die zonder prinsenkind aankwam was een aangename jonkvrouw! Die nog steeds op een roze wolk zit!!!Nog steeds verliefd op die knappe Emanuel!!!!Die onlangs haar leven verruimd heeft.

Niet te vergeten die jonge freule die trots haar oorringetjes toonde die moeke Gaby voor haar gemaakt had.En er aan toevoegde ...en mijn mama heeft er nog gemaakt...Dus Gaby? Je hebt daar een trotse fan in huis en terecht!

Chrisje bedankt voor uw fijne gezelschap!!!Tot binnenkort,hé,!!!Dan maken we Nederland terug onveilig!!!

Het was een super geslaagde dag met allemaal superfijne mensen!!!!!

Dank je Renate en iedereen!!!!!

Ook vandaag aan ieder een fijne dag toegewenst!!!Toedoeloe!!!!Perle!!!XXX





Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 13:39

wat een fijne berichtjes, alvast bedankt voor de prachtige woorden over gister....................

vandaag zal het zeker ook een geslaagde DAG gaan worden,ik zie uit naar de fotoos, maar tijdens het lezen voelde ik mij er bij.........................

mijn bezoek is net vertrokken, en heb de eerste was al draaien......................

 

   WOENSDAG 30 sept. t/m DINSDAG 6 okt. zal ik ook niet veel reageren want dan komt de volgende lading

logees..................

groetjes geesje
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 14:48
Heb het slecht naar mijn zinkan niemand iets aan doe hoor ( zeer pootje) als ik dit allemaal lees word ik spontaan weer vrolijk en ook ik kijk uit naar de foto,s
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 19:36
hallo renate,bedankt voor je uitnodiging het was gezellig met allemaal lieve mensen was het niet moeilijk er even bij te zijn op zaterdag.
wil jullie allemaal bedanken en zo ook judy voor kikkertje ,denk dat ik hem in mijn haar doe als het lukt.
en potje met jam ,corry is heerlijk.
verder wat kunnen jullie allen prachtige dingen maken geweldig en dat meen ik echt.
zou niet kunnen kiezen wie nou beter is ,zo is iedereen uniek.
fijne mensen en ben blij dat ik jullie hebben mogen leren kennen.ben wel niet zo veel meer op het forum,maar dat komt wel weer,hoop ik.
ik wens iedereen heel  veel hobby plezier toe,groetjes stridje
Back to Top
gaby View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 982
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 20:18
hallo iedereen,


het was zeker een geslaagd weekend. het was leuk om iedereen gezien  te hebben. je kan nu een gezicht vormen bij de namen. erg leuk.
Ik vond het top dat ze meiden helemaal uit belgie zijn gekomen echt gaaf hoor. en ze hadden lekkere dingen meegenomen. We moeten het zeker een keer daar doen.
Sabine was helemaal vol van perle haar dochter. die vond ze zo ontzettend lief, en ja we hebben mac donals gegeten. of liever sabine en ikke niet. heb wel een milkshake gedronken. en thuis lekker met de voetjes op de bank.
Judy je kikker is echt toppie hoor. ik zie hem al in de haren van me dochter. en wat een mooie dingen heb ik allemaal gezien. echt heel gaaf. perle wat kan jij ontzettend mooi breien zeg. super gaaf hoor.
op zondag werd ik nog verwend door een speldenkussen van joke. erg lief van haar. die ga ik zeker gebruiken. en de jam corry is erg lekker. die heb ik thuis even geproefd want daar was ik erg nieuwsgierig naar.
echt leuk om zo,n weekend meegemaakt te hebben. en sabine heeft ook genoten hoor. alleen de mac was voor haar toch het belangrijkste denk ik.
In ieder geval bedankt renate voor de gastvrijheid, en dat we allemaal  je huis mochten bewonderen. echt toppie hoor en dat mag gezegd geworden.
een bijzonder mens ben je en dat zeg ik niet alleen omdat je me grote zus bent.
groetjes aan iedereen.

veel liefs.
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 27 September 2009 om 20:39
Ja, ik lees het al het was beregezellig. Ik heb heerlijk gewerkt maar ik hoop er de volgende keer bij te zijn. Je zal zien dat ik het dan te druk heb met mijn studie. Nou, ja ik zal er heus wel een keer bij zijn.
Groeten Jacqueline
Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Direct Link To This Post Posted: 28 September 2009 om 00:10
Zo ik ben ook weer thuis. Rond 7 uur vanavond netjes door Tineke, Daan en een buurvrouw van Renate naar mijn volgende adresje gebracht waar ik om 9 uur vertrok. Nu snel naar bedje en morgen mijn foto's en verslagje neerzetten.

Ik heb me iig erg vermaakt en de tijd ging zeker veel te snel.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 12131415>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns