28 januari krantje |
Reageer |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 21 Januari 2015 om 13:14 |
Ben boodschappen wezen doen en teruggekomen met het Aldi krantje van 28 januari en daar staan ze weer in - de 3 boekjes van de Marie Claire (naaien, haken & breien)
Het rare garen, dat ik altijd raar vind - maar waarvan ik hier wel mooie creaties gezien heb
En setjes, een punnik en een pompom set
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanaf wanneer is dit geldig? In Belgiƫ zijn het andere aanbiedingen, maar misschien gaan we volgend weekend naar Nederland.
|
|
Grx
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
We gaan eens kijken....
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dit zijn de aanbiedingen die vanaf 28 januari gelden - je kunt het ook zien op de Aldi site onder het kopje "onze aanbiedingen".
Zal ik meteen de pijn verzachten en je mijn fout vertellen, ik verbaasde me in de Aldi over het Aziatische aanbod, toen ik
thuis in het krantje keek zag ik pas dat dat de huidige aanbiedingen waren lekker bezig.
|
|
geerke
Hobbywonder Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh ,als ik dat zo lees van die boekjes maken jullie dat mijn vingers gaan kriebelen ,en zal ik wel even over willen vliegen voor de boekjes !
jammer dat hier geen Aldi is . Groetjes Geerke |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb zelf alleen het naaiboek, daar maakte ik de vorige keer nog een foute opmerking over in den Aldi. De andere boekjes waren al op, dus ik concludeerde heel onschuldig dat hier ter plaatse iedereen al naaien kon. Hilariteit alom. Volgens mij zijn dit echte beginner boekjes, dus ik weet niet of die vliegjeuk terecht is. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De boekjes zijn van Marie Claire, ik trapte er in vorige keer, ik had ze al. Ik heb de dubbele inmiddels een goede bestemming gegeven. Ze hebben wel van die bolletjesachtige pluiswol, met korte looplengte, maar leuk voor randjes en afwerkingen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |