Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

2ehands Kans

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 2ehands Kans
    Posted: 25 Februari 2015 om 16:25
Ik heb eerder even gezocht maar ik kon het niet terugvinden, ergens ooit heb ik eens iets gelezen over Herbert Niebling, dat is blijven hangen.
Je kunt de boeken nieuw aanschaffen, maar ik vraag me af - hoe groot is eigenlijk de kans dat je ze 2e hands tegenkomt ???
Want ik ben (nog) geen kunstbreier en die boeken interesseren me eigenlijk meer als kunstkwijler Wink
Dus mijn vraag aan jullie - zie je die boeken wel eens 2e hands ? Nieuw zijn ze iets van 20 euro, bij de uitgever "voor de vrouw"
En ik maar denken dat die Herbert een man was LOL
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 16:48
http://www.ravelry.com/designers/herbert-niebling
Bedoel je deze?
Ik denk dat je die zeker ook 2e hands zult aantreffen, maar dat wordt zoeken. Ik zal voor je opletten, Er zijn hier regelmatig boekenmarkten van verenigingen. Daar vind je zoiets soms wel.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2015 om 19:49
Die boeken die onderaan staan (bovenste rij) ja - maar alleen voor de gein. Je mag altijd kijken, maar als je niets vindt zal ik niet zeuren.
Ik ben meer nieuwsgierig dan iets anders. Want als ik het per se zou willen zou ik gewoon die nieuwe uitgaven aan kunnen schaffen.
Ik heb het hier nog nooit gezien en nog geen 2ehands winkel over de grens ontdekt Confused
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2015 om 14:16
Hier worden regelmatig boekenbeurzen gehouden door verenigingen. De dorpsgenoten kunnen dan hun overbodige boeken, platen en CD's inleveren. Voor 1 Euro een hele jaargang Ariadne bv. Het kan dus even duren, maar ik zal opletten.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2015 om 16:54
Ik ga regelmatig naar de kringloop in het dorp, maar dan merk je op een bepaald moment dat je alle leuke brei tijdschriften al naar
huis gesleept hebt LOL. Je moet net geluk hebben, dat je er op het juiste moment bent. Zo kijk ik voor Magtelt naar popjes, maar
voor popjes is meer animo.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.520 seconden.
Lang Yarns