2x peppa op bestelling |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 November 2018 om 17:35 |
er waren mensen die mijn eerste peppa hebben gezien hebben en die wilde ook voor hun kindjes een peppa aangezien je deze hier in nederland bijna niet kunt kopen (buiten het internet) heb ik mijn hand over mijn hart gestreken en deze gemaakt En dan nu moet ik als de wie de weer ga aan de trouwjurk voor mijn dochter gaan beginnen want dat wordt nog een heel project ![]() |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ze zijn wel heel schoon. Als afwisseling van het trouwkleed haken, misschien al een extra peppa haken, want ik denk eens het bekend is dat uw hart is gestreken dat ge via via nog wel een vraag zult krijgen.
|
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat zien die Peppa's er lief uit!
![]() Heel veel succes met het maken van de trouwjurk. Hele eer. Er komt altijd veel bij kijken. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
ja bep daar heb je gelijk in de eerste peppa was voor mijn kleindochter haar verjaardag maar nu is mijn andere kleindochter ook helemaal gek van peppa dus ik denk dat ik er nog een ga maken vind het zielig de ene wel en de andere niet ![]() |
|
![]() |
|
dank je wel ja inderdaad Kamilla komt zltijd meer bij kijken dan alleen de jurk haken er moet ook een onderjurk bij hetzij gemaakt hetzij kopen het word een open gehaakte jurk dus een onderjurk eronder ziet er wel zo netjes uit |
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Die zijn leuk. Succes met de trouwjurk 🍀
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
deze zijn prachtig. Spannend en leuk de trouwjurk te mogen maken. veel succes en ben benieuwd naar eindresultaat
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Wat een leuk stel! Succes met de trouwjurk!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
pareltje2011 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Ze zijn weer heel mooi schattig ,knap gedaan
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Zo die zijn mooi. Veel succes met het naaien van de trouwjurk. Het is wel iets speciaals om het zelf te maken voor je dochter.
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Die zijn ook weer mooi geworden...
En gelijk een tweeling ![]() |
|
![]() |
|
ik ga de jurk haken de onderjurk zal waarschijnlijk gekocht worden |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
O sorry. Ik ben wel heel benieuwd naar het resultaat. Wat een werk zal dat zijn. Succes en veel plezier er mee.
|
|
![]() |
|
~By MG~ ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 26 Juni 2018 Status: Offline Points: 53 |
Ze zijn zo leuk!
Ik zou er een patroon van maken als ik jou was
|
|
https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
|
|
![]() |
|
hoef je geen sorry voor te zeggen een werk word het zeker (moet ook nog over precies vandaag 5 maanden klaar zijn ![]() ![]() ![]() ![]() als het allemaal lukt zal ik uiteraard een foto plaatsen |
|
![]() |
|
Hallo Nia Nia. Ook nog tijdsdruk. Daar moet je wel tegen kunnen. Ik heb daar altijd moeite mee. Succes.
|
|
![]() |
|
ja tijdsdruk en of ik daar tegen kan? ene keer wel andere keer niet hoop dat het me gaat lukken |
|
![]() |
|
Natuurlijk wel.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Leuke Peppa, maar wie is Peppa.
Succes met de trouwjurk. Ik heb er een aantal genaaid, maar haken lijkt mij een echte uitdaging. |
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
Ik weet ook niet wie peppa is ,maar leuk zijn ze wel .
Een trouwjurk haken lijkt me zeker een hele uitdaging . Naaien vind ik al zo spannend ,ik was bang dat het resultaat tegen zou vallen . |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |