3 suisses poppenkleding |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
vrioom
Hobbywonder Lid sinds: 19 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 595 |
Post Options
Thanks(0)
|
Begrijp ik niet, want ik heb niet veel in mijn postvak en maak hem altijd meteen leeg. Misschien een techn.probleem van vandaag? Zou je het later nog eens willen proberen???
|
|
vrioom
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Natuurlijk. Eerst dacht ik dat het lag aan het feit dat het een zip bestand is, dus heb ik hem uitgepakt en opnieuw verstuurd, maar ook die mail kwam terug
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
vlijtig liesje
Hobbywonder Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem ontvangen Leonie Het was de goede
Heel erg bedankt groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
breimaan
Hobbywonder Lid sinds: 25 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het zijn heel leuke boekjes. Ik heb ze ook allemaal en maak er geregeld poppenkleertjes uit. Er zijn er buiten deze drie nog een paar .
|
|
http://breimaan.blogspot.com/
groetjes, breimaan |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze komen nog geregeld voorbij op Marktplaats, net als de Diana's voor poppen en heel zelden de Burda's voor poppen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze ook binnen. Maar dat had ik al gemaild.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
vrioom
Hobbywonder Lid sinds: 19 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 595 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou jij ze ook naar mij willen sturen. Leonie mailde mij dat het haar niet lukte. Alvast bedankt. |
|
vrioom
|
|
Koningsdochter
Post Options
Thanks(0)
|
@vrioom: Natuurlijk. Heb je al gevraagd om je mail adres. Sorry gevonden. Dat heb je als je niet verder kijkt dan je neus lang is. Ik ga het proberen. |
|
Groetjes, Clara
|
Koningsdochter
Post Options
Thanks(0)
|
tis mij ook niet gelukt vrioom. Hij krijgt er nog niet een naar jou opgestuurd. Klopt jouw mail adres? Ik heb hem namelijk gewoon gekopieerd en geplakt in mijn adresbalk. En zit je mailbox echt niet vol? Heb je nog een ander adres eventueel? Anders ben ik bang dat we je niet kunnen helpen.
|
|
Groetjes, Clara
|
vrioom
Post Options
Thanks(0)
|
Voor de zekerheid nog even mijn mail adres gech. Die klopt. Jij kon immers ook naar mij mailen. Bedankt in ieder geval voor de moeite. Ik had inmiddels een aantal mails met foto's binnen. Nu is nmijn mail leeggemaakt. Zou je het nog 1 x willen proberen. En alvast bedankt voor alle moeite.
|
|
vrioom
|
|
Koningsdochter
Post Options
Thanks(0)
|
Heb het geprobeerd. Maar helaas niet gelukt. Heb je een mail gestuurd.
|
|
Groetjes, Clara
|
vrioom
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi heb je mail ontvangen. Nogmaals bedankt voor alle moeite. Heb mijn schoonzoon maar even ingeschakeld en wacht zijn antwoord af. groetjes |
|
vrioom
|
|
vrioom
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je tip opgevolgd en een nieuw gmail adres genomen. Zou je het hierop nog een keer willen proberen??? groetjes Betsy |
|
vrioom
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn laptop heeft moeite met gmail en hotmailadresssen als er meer dan 12 bijlagen bijzitten. Ik hak tegenwoordig mijn scans in stukjes van niet meer dan 10 of 11 bladzijden. Die boekjes zijn vast meer dan 12 bladzijden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
zou een lief HD'tje ze ook naar mij willen sturen,ik ken een oudere dame die ''opeens'' poppenkleertjes is gaan haken nadat ze weduwe is geworden, zó bijzonder omdat mensie weer te zien geneiten van de dagen, zelfs in haar eentje...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marlene je hebt mail
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is het mogelijk dat er iets is foutgegaan? ik heb de kledij patroontjes niet ontvangen. Pc's zijn soms onhandelbaar vandaar dat ik het gewoon nog eens vraag. Alvast dank voor de moeite en groetjes INgeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
LEONIEKE, superrrbedankt en Inge, het zijn grote bestanden.....ik probeer het via m'n planetadres naar je te sturen, net als de MCC-mails ;-))))))) p.s. geprobeerd maar op de een of andere manier komt het weer terug, teveel of te groot misschien?? wie probeert het opnieuw naar Inge ???? De hotmail pakt wel zulke grote zendingen.....vreemd... |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marlène, zou jij de 3 suisse boekjes naar mij kunnen mailen? Ik heb hotmail
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
vrioom
Post Options
Thanks(0)
|
Wil je het ook naar mijn gmail adres proberen?? |
|
vrioom
|
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |