3 x feest in de straat |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Juni 2023 om 10:31 |
In ons woonerf hangen drie tassen aan de vlaggenstok, met de vlag natuurlijk. Twee kaartjes met felicitaties in de brievenbus gegooid, bloemetje en kaart naar ons buurmeisje gebracht. Overal in de buurt hangen vlaggen en tassen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Liesanne88
Duizendpoot Lid sinds: 23 Juni 2021 Status: Offline Points: 309 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk is dat he. Vind t zo feestelijk lijken.
Super lief dat je overal een kaartje hebt heen gebracht en een bos bloemen naar je buurmeisje
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5775 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja heel leuk is dat. Hier ook twee in de straat waarvan er een onze dochter Britt is Met lof tweetalig atheneum geslaagd.
En ook hier denkt de buurt aan haar.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd Britt en trotse familie.
Het nieuwste hier is dat de school een uithangbord of vlag geeft met Geslaagd bij: en dan de naam van de school. Slimme reclame. |
|
wat rozengeur. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5775 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Magtelt.
Met die vlag van de school is hier ook al jaren. elke school zijn eigen. Ik zie het als reclame. maar hij hang erbij te wapperen.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3632 |
Post Options
Thanks(0)
|
gefeliciteerd Britt
|
|
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
Niania, dank je wel namens Britt en ons.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gefeliciteerd , een prachtige prestatie .
Om deze tijd van het jaar voel ik nog altijd de zenuwen voor mijn eigen examen . Als het stoplicht rood was , was ik gezakt , was het groen dan was ik geslaagd . Wij kregen geen telefoontje ,,je hoorde het gewoon op school . |
|
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel Mutti.
Vanaf 2 uur gingen ze de geslaagde bellen. Hier achteraan in alfabet de W. Vrienden en vriendinnen waren al aan het app maar Britt wist nog niks. Ze wist wel al dat ze bijna zeker geslaagd was maar niet zo goed. Dat was een grote verrassing, en ze begrijpt het nu nog niet. Is er wel super blij mee. Blijft altijd spannend en komt inderdaad van vroeger weer terug. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zat in de "R". Er waren nog geen mobieltjes met appjes, dus iedereen belde om te vragen of je geslaagd was en dan moest je het gesprek kappen, want het belangrijke telefoontje moest nog komen. Ik was nog niet zenuwachtig geweest in de examentijd, maar dat kwam toen pas.
|
|
wat rozengeur. |
|
petraco
Post Options
Thanks(0)
|
Ja snap het helemaal. zo was het bij mij ook nog.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |