Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

300 haaktips en technieken Eaton

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 300 haaktips en technieken Eaton
    Posted: 02 Juli 2010 om 13:35

Dit boek heb ik net gekocht, ik haak toch al ff maar vind dit een mooi naslagwerk.

300 haaktips & technieken


~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2010 om 13:59
ik heb ook van hem iets dergelijks. zijn heel leuk om er bij te hebben.
Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breidje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2010 om 14:02
mooi, dan weten we waar we zijn moeten
wil    
Back to Top
muis28 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Augustus 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2011
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer muis28 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2010 om 17:09
veel plezier van je aankoop.
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte



Saskia
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2010 om 17:23
Originally posted by breidje breidje wrote:

mooi, dan weten we waar we zijn moeten

je bent altijd welkom voor goede raad

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breidje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juli 2010 om 17:31
fijn om te weten
wil    
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Februari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2010 om 13:47
Veel plezier met je boek. Staan er ook Tunische haaksteken in? Zoald de averechtse tunisch steek etc.
vrioom
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juli 2010 om 17:47
Eugenie dan moet je niet zo dom zijn als ik, ik heb namelijk dat boekje ook maar was vergeten dat ik had, heb me helemaal scheel zitten zoeken op internet naar een bepaalde steek terwijl die gewoon in het boek stond, lekker slim he
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Nancy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1009
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nancy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2010 om 19:35

Leuk idee om eens voor mijn verjaardag te vragen. Dank je voor de tip.

Gr Nancy.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2010 om 11:02
Veel plezier met je aankoop
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2010 om 09:39
Originally posted by Claire Claire wrote:


<span>Eugenie dan moet je niet zo dom zijn als ik, ik heb namelijk dat boekje ook maar was vergeten dat ik had, heb me helemaal scheel zitten zoeken op internet naar een bepaalde steek terwijl die gewoon in het boek stond, lekker slim he</span>


Had ik ook, Claire. Ik kreeg de tip dat er gebreide of gehaakte mutsjes in de vorm van een aardbei bestonden, dus ik vraag het hier en krijg ook een patroon. Zoek ik een half jaar later in een handwerkencyclopedie en daar was zo´n mutsje. Dus ik had het al jáááren.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2010 om 10:45
Het kan nog veel erger, ik ben dagen bezig geweest met het aankopen van fiberfill, geen winkel en geen markt in de omgeving had het of het was uitverkocht.
Uiteindelijk maandagmorgen op de markt in Ede ben ik geslaagd en heb ik gelijk 2 meter gekocht, (dat is een heel pakket) Wil ik gisteravond uit de kast opvulling pakken (3 keer raden) staat daar in plaats van opvulling en hele tas met fiberfill, grrrrrrrrrr
Dus voorlopig heb ik wel genoeg, maar ik had me veel tijd en moeite kunnen besparen.
Gelukkig had ik nog een zak opvulling op voorraad.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
xAnnemiekx View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 684
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer xAnnemiekx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 20:02

Ik heb vandaag met dit boek in mijn handen gestaan, maar niet gekocht... Nu ik deze positieve reacties lees baal ik er wel van. Ach ja, weer een mooie reden om naar de stad te gaan

Back to Top
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer knipmutske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Augustus 2011 om 19:53
Ik wil dit boek ook graag bestellen,maar kan het nergens vinden,ook niet hier bij hobbydoos.


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Augustus 2011 om 11:36
Ik denk dat Librero het boekje vast wel weer gaat uitgeven, net als 100 bloemen om te breien en haken. Het kostte maar € 7,95. Dus de volgende oplaag zijn ze zó weer kwijt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Willemien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 31 Januari 2006
Locatie: Neutral Zone
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 10:36

Voor de dames dit dit boek graag zouden willen hebben maar nergens meer kunnen vinden...ik heb het net besteld bij de internet boekwinkel Boek na Boek in Rotterdam.

De bevestiging dat het daar nog leverbaar is heb ik ook binnen gekregen.

Levertijd 1-5 dagen

het kost daar 7.90 euro en 1.45 verzendkosten.

Groet Willemien

Back to Top
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer knipmutske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 14:30
Ik heb het geprobeerd om het te bestellen,maar er waren 0 overeenkomsten met de titel die ik invoerde,dus ik denk dat ze alweer door de voorraad heen zijn.Jammer jammer


Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 15:56
Zullen we met zijn allen Librero mailen over dat boekje? Dan denken ze dat er heel veel vraag naar is en dan gaan ze het herdrukken. Ze raken die oplage heus wel kwijt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Willemien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 31 Januari 2006
Locatie: Neutral Zone
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 20:56

 Ik heb het inderdaad ook nog een keer geprobeerd,maar geen resultaat meer helaas.

De enige tip die ik nog kan geven is dat bij bol.com nog enige exemplaren te koop aangeboden worden door mensen die het boek als 2de hands aan bieden maar erbij schrijven dat de boeken nieuw en ongelezen zijn,alleen.. er worden schandalige prijzen voor gevraagd.

1 verkoper vraagt 15.95 euro (maar geen verzend kosten verder) de 2de verkoper zegt meerdere boeken op voorraad te hebben voor...19.95 ik weet niet hoe het bij hem met de verzend kosten zit..wanneer je gaat zoeken bij bol,bij 'Boeken' zowel auteur als titel invoeren, en als de pagina verschijnt op toon 2de hands exemplaar klikken.

maar hopelijk is het boek binnenkort weer gewoon te koop voor 7,95!

 

Back to Top
knipmutske View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 05 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 338
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer knipmutske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2011 om 09:24

 

Ik had het ook gezien bij Bol.com,en ben dus niet van plan om er zoveel geld voor uit te geven,ik wacht nog maar even geduldig voor de nieuwe herdruk.



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 3.938 seconden.
Lang Yarns