300 haaktips en technieken Eaton |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Juli 2010 om 13:35 |
Dit boek heb ik net gekocht, ik haak toch al ff maar vind dit een mooi naslagwerk. |
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
beppemartha
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ook van hem iets dergelijks. zijn heel leuk om er bij te hebben.
|
|
|
|
breidje
Hobbyguru Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooi, dan weten we waar we zijn moeten
|
|
wil
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel plezier van je aankoop.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
je bent altijd welkom voor goede raad |
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
breidje
Hobbyguru Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
Post Options
Thanks(0)
|
fijn om te weten
|
|
wil
|
|
vrioom
Hobbywonder Lid sinds: 19 Februari 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 595 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier met je boek. Staan er ook Tunische haaksteken in? Zoald de averechtse tunisch steek etc.
|
|
vrioom
|
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Eugenie dan moet je niet zo dom zijn als ik, ik heb namelijk dat boekje ook maar was vergeten dat ik had, heb me helemaal scheel zitten zoeken op internet naar een bepaalde steek terwijl die gewoon in het boek stond, lekker slim he
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
Nancy
Hobbyguru Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk idee om eens voor mijn verjaardag te vragen. Dank je voor de tip. Gr Nancy. |
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier met je aankoop
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Had ik ook, Claire. Ik kreeg de tip dat er gebreide of gehaakte mutsjes in de vorm van een aardbei bestonden, dus ik vraag het hier en krijg ook een patroon. Zoek ik een half jaar later in een handwerkencyclopedie en daar was zo´n mutsje. Dus ik had het al jáááren. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het kan nog veel erger, ik ben dagen bezig geweest met het aankopen van fiberfill, geen winkel en geen markt in de omgeving had het of het was uitverkocht.
Uiteindelijk maandagmorgen op de markt in Ede ben ik geslaagd en heb ik gelijk 2 meter gekocht, (dat is een heel pakket) Wil ik gisteravond uit de kast opvulling pakken (3 keer raden) staat daar in plaats van opvulling en hele tas met fiberfill, grrrrrrrrrr Dus voorlopig heb ik wel genoeg, maar ik had me veel tijd en moeite kunnen besparen. Gelukkig had ik nog een zak opvulling op voorraad. |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
xAnnemiekx
Hobbywonder Lid sinds: 07 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 684 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb vandaag met dit boek in mijn handen gestaan, maar niet gekocht... Nu ik deze positieve reacties lees baal ik er wel van. Ach ja, weer een mooie reden om naar de stad te gaan |
|
knipmutske
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 338 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil dit boek ook graag bestellen,maar kan het nergens vinden,ook niet hier bij hobbydoos.
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23669 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat Librero het boekje vast wel weer gaat uitgeven, net als 100 bloemen om te breien en haken. Het kostte maar € 7,95. Dus de volgende oplaag zijn ze zó weer kwijt.
|
|
wat rozengeur. |
|
Willemien
Newbie Lid sinds: 31 Januari 2006 Locatie: Neutral Zone Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor de dames dit dit boek graag zouden willen hebben maar nergens meer kunnen vinden...ik heb het net besteld bij de internet boekwinkel Boek na Boek in Rotterdam. De bevestiging dat het daar nog leverbaar is heb ik ook binnen gekregen. Levertijd 1-5 dagen het kost daar 7.90 euro en 1.45 verzendkosten. Groet Willemien |
|
knipmutske
Duizendpoot Lid sinds: 05 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 338 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het geprobeerd om het te bestellen,maar er waren 0 overeenkomsten met de titel die ik invoerde,dus ik denk dat ze alweer door de voorraad heen zijn.Jammer jammer
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Zullen we met zijn allen Librero mailen over dat boekje? Dan denken ze dat er heel veel vraag naar is en dan gaan ze het herdrukken. Ze raken die oplage heus wel kwijt.
|
|
wat rozengeur. |
|
Willemien
Newbie Lid sinds: 31 Januari 2006 Locatie: Neutral Zone Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het inderdaad ook nog een keer geprobeerd,maar geen resultaat meer helaas. De enige tip die ik nog kan geven is dat bij bol.com nog enige exemplaren te koop aangeboden worden door mensen die het boek als 2de hands aan bieden maar erbij schrijven dat de boeken nieuw en ongelezen zijn,alleen.. er worden schandalige prijzen voor gevraagd. 1 verkoper vraagt 15.95 euro (maar geen verzend kosten verder) de 2de verkoper zegt meerdere boeken op voorraad te hebben voor...19.95 ik weet niet hoe het bij hem met de verzend kosten zit..wanneer je gaat zoeken bij bol,bij 'Boeken' zowel auteur als titel invoeren, en als de pagina verschijnt op toon 2de hands exemplaar klikken. maar hopelijk is het boek binnenkort weer gewoon te koop voor 7,95!
|
|
knipmutske
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had het ook gezien bij Bol.com,en ben dus niet van plan om er zoveel geld voor uit te geven,ik wacht nog maar even geduldig voor de nieuwe herdruk. |
|
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |