Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

36 knuffels

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 36 knuffels
    Posted: 09 Maart 2018 om 13:05
Ik zoek voor een vriendin het boekje van Marie Claire/Phildar 36 knuffels om te breien en te haken, met op de voorplaat een lichtblauwe beer, haas of konijn. Ik heb het gehad en hier op het forum weggegeven. En nu zoek ik het weer. Voor een redelijke prijs.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2018 om 09:34
Is dat deze ? 36knuffels
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2018 om 10:09
Ja, die is het. Bij bol.com staat ie voor bijna € 80, in nieuwstaat blabla, maar mijn briljante huisband heeft er twee gevonden, eentje al besteld bij een antiquarische boekwinkel en de andere onderhandeling op Marktplaats loopt nog. Het is voor mijn vriendin handig, als ik er ook één heb, zodat ik als helpdesk kan fungeren. Maar niet voor € 80. Ze vroeg waarom ik het boekje had weggegeven en mijn antwoord was: Omdat ik jou nog niet kende. Nu laat ik haar als eerste boeken zien, die gaan kringlopen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2018 om 14:18
ik heb het ook gehad, mooi boek.
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2018 om 19:04
Ik keek bij de bieb - niks, ik keek op boekwinkeltjes, maar dat heette 35 patronen en in mijn beleving zijn 35 patronen er geen 36
ingewikkeld als ze er geen fotootje bij hebben staan. Op MP had ik nog niet gekeken, dus zo snugger was ik toch ook weer niet . . .
En volgende week kom je er misschien achter dat je het toch nog ergens hebt . . . LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Maart 2018 om 21:32
35 patronen is een soortgelijk boek van Marie Claire/Phildar, met drie pinguïns voorop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2018 om 14:02
ik heb hem gevonden .maar alleen in het Frans.
oant Sjen
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2018 om 15:13
Magteld, ik heb dat boekje, wil het wel afstaan tegen verzendkosten, stuur me maar een pb  
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2018 om 19:37
Ik heb het vanmiddag verstuurd  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2018 om 07:53
Bedankt. Ik stuur je een PB over de verzendkosten. Ik hoop dat de post vandaag komt, morgen wordt het weer siberisch koud.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2018 om 12:27
Heb er een briefje bij gedaan met de gegevens.  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Maart 2018 om 16:54
Ik heb het bij mijn mans computer gelegd, hij is handiger met internetbankieren.

De post kwam voordat we naar de soos gingen, dus ik kon het daar overhandigen. Ze is er heel blij mee, ze zat maar te roepen van Oh dat katje! en zo. Heel hartelijk bedankt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Maart 2018 om 13:54
Fijn dat er weer iemand blij gemaakt is, bij mij stond het nutteloos in de kast.  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Maart 2018 om 09:40
Dat was bij mij ook het geval. Ik heb een heleboel babybladen weggegeven op de soos, want voor baby's maak ik voornamelijk dekentjes en één bepaalde knuffel. Dan heb ik niets aan al die patronen van leuke truitjes en broekjes. En ik vond ht jammer om ze oud te laten worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns