Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

400 knitting stitches

 Reageer Reageer Pagina  <1 234
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pyro View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pyro Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 06:02
Wat ik vaak doe, ook bij NL patronen, dat ik de beschrijving puntsgewijs opschrijf. Beschrijvingen zijn vaak zo langdradig en onoverzichtelijk en op deze manier is het voor mij sneller duidelijk wat ik moet doen tot wanneer.

Als je dan een engels patroon hebt, vertaal je het direct.


Back to Top
patriesjuuuh View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 17 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer patriesjuuuh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 11:18
hallo!
ik heb ook nieuw op het forum en in de brei/haak wereld!
Breien lukt al aardig en haken heb ik pas 2 weken geleden van mijn moeder geleerd maar ik het het virus te pakken hoor!
ik ben dus wel nog op zoek naar veel tips en patroontjes.
Daarom heb ik dus ook interesse in de breisteken!
zou iemand me deze kunnen toesturen? Moet ik dan mijn mail adres doorgeven?
Hebben julle nog tips voor een beginner als ik, waar ik op dit forum veel aan kan hebben?
groetjes Patricia
Back to Top
Cresi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2012
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cresi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2012 om 21:08
Hallo Wanda,
Ik ben nieuw hier, maar al lange tijd lees ik de forums. Ik heb me nu geregistreerd en voorgesteld op de forum, ben dus zo vrij om te reageren.
Ik zou die ook erg graag willen ontvangen. Ben momenteel aan het haken maar wil absoluut weer gaan breien.
Creagroetjes
Ieders talent is uniek
Back to Top
pyro View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 03 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pyro Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Oktober 2012 om 06:01
Vraagje aan degenen die het boek ontvangen hebben. Is het boek het waard om te kopen?

Hier lukt het dus kennelijk niet meer om hem te krijgen/ontvangen vanwege copyright vermoed ik, maar als het boek het echt waard is, ga ik hem wel bestellen bij de boekhandel. Leuk kadootje voor mijzelf ;-)
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.387 seconden.
Lang Yarns