5 Uilen |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 September 2016 om 10:27 |
![]() Ik heb voor de 5 kleinkinderen een uil gehaakt. De bovenste 3 zijn voor de jongens en de onderst 2 voor de meisjes. Het zijn de kleuren van de slaapkamers alleen de mint groene heeft mijn kleindochter zelf uit gekozen. Ik heb ze gehaakt met Catania. Het is het patroon van Marrot design. Het is een goed en duidelijk patroon om te haken. |
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wauw wat uilen leuk.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
erg leuk
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Wat een kanjers zeg, qua kleur ben ik meer een jongen
![]() |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat een mooie cadeau's! En heel erg mooi gemaakt
Vooral de middelste vind ik een geweldige kleurencombinatie.
|
|
![]() |
|
Aranince ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2014 Status: Offline Points: 321 |
Die zijn leuk!
![]() Alle kleurcombinaties vind ik erg mooi. Leuk gemaakt!
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
Ze zijn enig!
|
|
december2011
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Echt heel leuk, deze uilen.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Die zijn heel schoon en zoals ze opgesteld staan een gospelkoor.
|
|
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
wow die zijn mooi!!!!!
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14097 |
Prachtig. Knap om achter elkaar 6 dezelfde uilen te maken. Was je bij de laatste niet langzaam zelf uil geworden?
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
DE ANDERE ZIJN OOK MOOI HOOR. Waarschijnlijk ben ik al in herfstsfeer waardoor de warme najaarstinten me het meest in het oog sprongen.
|
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Kamilla je mag je mening geven hoor. Lidwina ik werd ze ( tot mijn eigen verbazing) niet zat. Als ik er nog 1 ga haken wil ik het proberen zonder de kraag op te vullen. Dan valt hij misschien mooier.
|
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig deze 5 uilen.
|
|
![]() |
|
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
heel mooi en heel knap 5 uilen en dan er nog een maken
ze hebben maar 2 tenen, euh totaal 4 zou dat in het echt ook zo zijn? maar ik vind ze prachtig |
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
![]() |
|
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
ik vind de kraag mooi vallen hoor
uilen verschuilen zich vaak in de veren :) |
|
|
|
![]() |
|
Daar had ik ook geen idee van. Daarom heb ik het even opgezocht. Daar vond ik de site http://uilentuinhethoog.nl/uilen-weetjes/ en zag daar de volgende tekst: "Uilen hebben sterke klauwen waar ze hun prooi mee grijpen en vaak ook al mee doden. Uilen hebben vier tenen, twee naar voren en twee naar achter. Eén teen van achter kan eventueel naar voren gedragen worden. De poten zijn licht bevederd." ![]() Bij stripfiguren worden bewust minder vingers en tenen getekend. Bijvoorbeeld Donald Duck heeft 4 vingers aan elke hand.
|
|
![]() |
|
ha ha ha ha ha ha, donalsdduck nooit zo goed bekeken
die uiltjes toch |
|
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat zijn ze leuk, daar zullen ze heel blij mee zijn.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
wat een mooie uilen
heel gaaf gemaakt |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |