Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

50 anjers ze zijn klaar

 Reageer Reageer Pagina  <12345 9>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2008 om 11:19

Originally posted by corrigami corrigami wrote:

dank jullie wel whahahaah nog even dan loop ik naast mijn schoenen

 

hihi! maar ze zijn dan ook wel eeeeerg mooi, hoor! mag gezegd worden!  

Back to Top
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1229
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2008 om 11:34
Geweldig gedaan. Wat een feest om te krijgen.
Annemarie
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2008 om 13:25
Super hoor Corrie.
Back to Top
Oma Gijsje View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 12 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 85
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oma Gijsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2008 om 14:07

wwwwwwauuuuuwwwwwww die zijn even mooi. Daar mag je echt van naast je schoenen gaan lopen PRACHTIG en wat een engelen geduld moet jij hebben.

 

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Maart 2008 om 16:45

Daar kan je trots op zijn corry, wat een schitterend boeket.

 dat heb je super gemaakt.  Beeeeeeeldig zo die anjers bij elkaar.

groetjes irene.

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Fr@ncien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fr@ncien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Maart 2008 om 15:40
Deze zijn echt schitterend gemaakt...wat een leuk idee... en de kleuren ....prachtig!!!!!
Groetjes Francien
Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2007
Status: Offline
Points: 707
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carlaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2008 om 06:57
Originally posted by Teunie Teunie wrote:

SCHITTEREND!!!!!!!!!!!!!!!!


Hier ben ik het helemaal mee eens.
Back to Top
apsa View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 45
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer apsa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2008 om 10:45
Hallo Corry,

Wat een schitterende vaas met bloemen zeg!!
Even een vraagje.......welke stelen gebruik je hiervoor?? En waar koop je deze?? Ik heb wel veel vragen he

Apsa
Apsa
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2008 om 11:40

de stelen zijn van roosjes bij xenos 39 eurocent per stuk.

Ik ben nu met 60 dubbele bezig voor mezelf hihihihi word binnenkort 60 dus ze zijn niet op tijd klaar maar jammer dan .

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Hil7 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 184
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hil7 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2008 om 17:30

Ben er helemaal stil van, ik moet nodig weer eens aan de slag met alles.

Groetjes van Hil

Hil7
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer inge.v Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2008 om 21:04
Heeeeeeeeeeeel mooi         &n bsp;  
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Maart 2008 om 21:08

wat schitterend zijn ze geworden en wat een werk, complimenten hoor

wanda

WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2008 om 14:48

Ik heb de enorme bos afgeleverd en heb de kosten terug maar geen halve eurocent fooi of voor het maken maar goed ik zal het wel nooit leren.

ben nu ( omdat ik 60 word binnekort) 60 dubbele aan het maken dat word nog mooier geloof mij maar

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
panda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 December 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1053
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer panda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2008 om 15:34
Leuk dat je minstens de kosten al terug hebt, maar gek dat je zelf helemaal zelfs geen attentie hiervoor hebt gekregen. Een doosje pralines of zo zou toch wel het minste mogen zijn he

ps: dubbel, hoe gaat dat dan in zijn werk?

Groetjes Paula
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2008 om 15:40

Oh corry,   wees dan maar blij dat je de kosten terug hebt.

Maar de mensen zien of willen niet zien hoeveel werk er in gezeten heeft.

Iedereen vind het prachtig, maar ik zou zeggen: Meid je hebt er zo,n werk aan gehad, een extraatje voor jou op zijn minst is wel op zijn plaats.

Niet iedereen zit  zo in elkaar, blijkt nu wel weer. En dat jou 60 dubbele mooier dan mooi word geloof ik graag. We hopen ze dan ook alle 60 bij elkaar te zien. wat zal die bos prachtig worden.  groetjes irene.

 

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2008 om 19:02

Hé Corrie, wij zijn blijkbaar even jong. In april word ik ook 60!!!!!

liefs, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2008 om 13:24

whahahaha lol zeg 2 ................60 ers hier .

dubbel ja zal ik even uitleggen .................ja maakt er 2 he koopt een bloem bij xenos en molt hem op zijn zachts gezegd en leg de gehaakte anjers op elkaar een beetje draaien en bloem in elkaar zetten en het is een pracht kan ik je vertellen.

Je kan die anjer dus enkel en dubbel maken maar ook met 2 verschillende kleurtjes garen haken dan word hij iets groter of haak je laatste randje met een ander kleurtje.

Ik heb er bijna 30 af nu en zal een foto maken als ik zover ben want krijg het voor ik jarig ben toch niet af want moet eerst een pullover afbreien dus ff kalm aan al trekt het anjer haken mij nog steeds hoor kan haast niet stoppen.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4454
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2008 om 08:04

Hoi Corrie,

Ik kijk al vol nieuwsgierigheid uit naar je nieuwe tuil anjers... ben benieuwd hoe die er zullen uitzien... In elk geval een dikke bos, want 60 stuks.... dat is wel een héle hoop !!!

Groetjes,

Rita.

Back to Top
klamadi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 27 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 709
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer klamadi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2008 om 10:24
heellllllllllllllllllllllllerg mooi
groetjes
        KLAZIEN
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2008 om 12:24
heb er 30 klaar ik maak straks een foto, heb net hard gelopen dus eerst is de badkamer van mij.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns