50 anjers ze zijn klaar |
Reageer | Pagina <12345 9> |
Autheur | |
chrisje
Hobbyguru Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
Post Options
Thanks(0)
|
hihi! maar ze zijn dan ook wel eeeeerg mooi, hoor! mag gezegd worden! |
|
Dansk
Hobbyguru Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig gedaan. Wat een feest om te krijgen.
|
|
Annemarie
|
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super hoor Corrie.
|
|
|
|
Oma Gijsje
Groupie Lid sinds: 12 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 85 |
Post Options
Thanks(0)
|
wwwwwwauuuuuwwwwwww die zijn even mooi. Daar mag je echt van naast je schoenen gaan lopen PRACHTIG en wat een engelen geduld moet jij hebben.
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar kan je trots op zijn corry, wat een schitterend boeket. dat heb je super gemaakt. Beeeeeeeldig zo die anjers bij elkaar. groetjes irene. |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
Fr@ncien
Newbie Lid sinds: 11 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze zijn echt schitterend gemaakt...wat een leuk idee... en de kleuren ....prachtig!!!!!
|
|
Groetjes Francien
|
|
Carlaa
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2007 Status: Offline Points: 707 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier ben ik het helemaal mee eens. |
|
apsa
Groupie Lid sinds: 07 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Corry,
Wat een schitterende vaas met bloemen zeg!! Even een vraagje.......welke stelen gebruik je hiervoor?? En waar koop je deze?? Ik heb wel veel vragen he Apsa |
|
Apsa
|
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
de stelen zijn van roosjes bij xenos 39 eurocent per stuk. Ik ben nu met 60 dubbele bezig voor mezelf hihihihi word binnenkort 60 dus ze zijn niet op tijd klaar maar jammer dan . |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Hil7
Duizendpoot Lid sinds: 28 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 184 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben er helemaal stil van, ik moet nodig weer eens aan de slag met alles. Groetjes van Hil |
|
Hil7
|
|
inge.v
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heeeeeeeeeeeel mooi &n bsp;
|
|
Wanda
Hobbyguru Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat schitterend zijn ze geworden en wat een werk, complimenten hoor wanda |
|
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de enorme bos afgeleverd en heb de kosten terug maar geen halve eurocent fooi of voor het maken maar goed ik zal het wel nooit leren. ben nu ( omdat ik 60 word binnekort) 60 dubbele aan het maken dat word nog mooier geloof mij maar |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
panda
Hobbyguru Lid sinds: 06 December 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1053 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk dat je minstens de kosten al terug hebt, maar gek dat je zelf helemaal zelfs geen attentie hiervoor hebt gekregen. Een doosje pralines of zo zou toch wel het minste mogen zijn he
ps: dubbel, hoe gaat dat dan in zijn werk? |
|
Groetjes Paula
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh corry, wees dan maar blij dat je de kosten terug hebt. Maar de mensen zien of willen niet zien hoeveel werk er in gezeten heeft. Iedereen vind het prachtig, maar ik zou zeggen: Meid je hebt er zo,n werk aan gehad, een extraatje voor jou op zijn minst is wel op zijn plaats. Niet iedereen zit zo in elkaar, blijkt nu wel weer. En dat jou 60 dubbele mooier dan mooi word geloof ik graag. We hopen ze dan ook alle 60 bij elkaar te zien. wat zal die bos prachtig worden. groetjes irene.
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hé Corrie, wij zijn blijkbaar even jong. In april word ik ook 60!!!!! liefs, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
whahahaha lol zeg 2 ................60 ers hier . dubbel ja zal ik even uitleggen .................ja maakt er 2 he koopt een bloem bij xenos en molt hem op zijn zachts gezegd en leg de gehaakte anjers op elkaar een beetje draaien en bloem in elkaar zetten en het is een pracht kan ik je vertellen. Je kan die anjer dus enkel en dubbel maken maar ook met 2 verschillende kleurtjes garen haken dan word hij iets groter of haak je laatste randje met een ander kleurtje. Ik heb er bijna 30 af nu en zal een foto maken als ik zover ben want krijg het voor ik jarig ben toch niet af want moet eerst een pullover afbreien dus ff kalm aan al trekt het anjer haken mij nog steeds hoor kan haast niet stoppen. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
rita_1709
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Corrie, Ik kijk al vol nieuwsgierigheid uit naar je nieuwe tuil anjers... ben benieuwd hoe die er zullen uitzien... In elk geval een dikke bos, want 60 stuks.... dat is wel een héle hoop !!! Groetjes, Rita. |
|
klamadi
Hobbywonder Lid sinds: 27 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 709 |
Post Options
Thanks(0)
|
heellllllllllllllllllllllllerg mooi
|
|
groetjes
KLAZIEN |
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
heb er 30 klaar ik maak straks een foto, heb net hard gelopen dus eerst is de badkamer van mij.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Reageer | Pagina <12345 9> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |