50 anjers ze zijn klaar |
Reageer | Pagina <1 6789> |
Autheur | |
petunia
Hobbywonder Lid sinds: 20 Juni 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 799 |
Post Options
Thanks(0)
|
prachtig, super mooi gemaakt |
|
denk aan alle schoonheid die er nog is,en wees gelukkig
|
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier een bosje anjers , ben nog een bosje aan het haken. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooie bos anjers , dat blijft leuk om te doen he, , groetjes irene
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
een verslaving is het echt waar. als ik een kadootje nodig heb grijp ik graag naar de naalden |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel mooi
|
|
ilyani
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
het is een prachtige bos!
|
|
groetjes miranda
|
|
hesterkerstgek1
Hobbyguru Lid sinds: 14 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3916 |
Post Options
Thanks(0)
|
MOOIE KLEUR ANJERS ZEG GAAT HET JE NIET VERVELEN AL DIE ANJERS HAKEN, NOU TOPPIE GEMAAKT IN IEDERGAVAL HOOR, GROETJES HESTERKG1 |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
G-E-W-E-L-D-I-G
En wat een mooie kleuren! |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw, wat mooi!
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Superrrrrr Voordeel van deze zijn; geen stinkend water, ze vallen niet uit en kunnen voor zeer lange tijd in een vaas worden gezet
|
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
O, Whow wat mooi, mooi bossie blommen die lang mee gaan.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
Ursula75
Duizendpoot Lid sinds: 11 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 245 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een super mooie bossen staan hier
|
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
vervelen nee nooit ik heb er al honderden gamaakt de laatst paar jaar en het blijft leuk. het leuke is ook dat je ze even door een sopje kan gooien en laat drogen op een doek en weer in een vaas zet en ik koop geen bloemen meer want ik heb ze door het hele huis staan. ANJERS...........TULPEN..............NARCISSEN.............. ......KROKUSJES..........ROOSJES EN EN VELDBOEKET MET MARGRIETEN,KLAPROZEN EN KORENBLOEMEN. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Lidia2
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeetje Corrie wat geweldig die bos anjers zeg, ik kan me voorstellen dat je geen bloemen meer koopt want dit staat helemaal geweldig hoor. Wat een werk zal het zijn geweest zeg, maar dan heb je ook echt iets blijvends. Groetjes, Lidia |
|
Gerda Lamers
Duizendpoot Lid sinds: 16 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, wat moet ik hier nog op aanvullen alles is volgens mij al gezegd, maar toch ze zijn GEWELDIG MOOI.
|
|
Groetjes Gerda
|
|
marlene
Hobbyguru Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
Post Options
Thanks(0)
|
ongelofelijk wat een werk, en zuper mooi!!
|
|
TLooman
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1871 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze zijn super mooi Corrie
|
|
groetjes Thea
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had dit topic nog nooit gezien. Maar heb het nu zo goed als helemaal gelezen. De anjers zijn schitterend en wat heb je er al veel gemaakt in verschillende kleuren. Heb je de andere bloemen ook gemaakt zoals: rozen,tulpen,narcissen etc. Heb je daar ook foto's van??? Groetjes Frea |
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
die foto,s moeten hier ook allemaal staan ik zou zeggen zoeken maar en anders zal ik eens zoeken oke?
heb alles zelf gemaakt ja |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Tul!p
Hobbyguru Lid sinds: 28 Januari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3367 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een werk maar wel ontzettend mooi
|
|
Reageer | Pagina <1 6789> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |