Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

9 april meeting bij Corrie van 10 tot 6

Reageer Reageer Pagina  <1234 20>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ab63 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2011 om 11:32

Jips, kan ik met jou mee rijden vanaf Woerden? Ik pak dan de trein van Amsterdam naar Woerden en vice versa.

Of misschien met jou Corry? mocht dit niet gaan dan hou ik mij aanbevolen Jips

Reken wel op een VOL SLANKE dame Jips 

GROETJES ANGELA
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Januari 2011 om 12:21
Originally posted by ab63 ab63 wrote:

Jips, kan ik met jou mee rijden vanaf Woerden? Ik pak dan de trein van Amsterdam naar Woerden en vice versa.

Of misschien met jou Corry? mocht dit niet gaan dan hou ik mij aanbevolen Jips

Reken wel op een VOL SLANKE dame Jips 

Hoi Angela,

Corry R rijdt met mij mee. Haar man brengt haar hier bij mij thuis.

Tuurlijk mag je meerijden, dan pik ik je op het station op

Groetjes, Jessica.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 12:35
Ik wil me ook aanmelden voor 9 april................mag mijn papegaai ook meekomen ?
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 13:03

Originally posted by tikoes tikoes wrote:

Ik wil me ook aanmelden voor 9 april................mag mijn papegaai ook meekomen ?

dan vraag ik maar niet of mijn teckel mee mag...( flauw grapje hoor, kon het niet laten!)

Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 13:34
Helaas kan ik niet bij de ontmoeting zijn.

Het vervoer is voor mij een te groot probleem. en mijn dochter is er dan niet om  voor chauffeur te spelen Maar ik wens jullie een fantastische hobbydoosjes kletsdag
groetjes Marlan
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 13:48

Naam

Bijzonderheden

Neemt mee

Corrie

Dordrecht

Houd de meeting

Soep

Magtelt

Apeldoorn

Komt met de trein

Ambachtelijke chips?

Breinaald

Helmond

Iedereen die op de route Tilburg-Breda-Dordrecht woont mag mee. nog 2 plaatsen over.

Sapjes

Angela

Amsterdam

Appel-bananentaart(en)

Koningsdochter (Clara)

Kinderdijk

Poffertjes/fruit sticks

Jessica

Woerden

Corry R en Angela rijden mee.

Stokbrood/kruidenboter

Antonia

Tilburg

?

Corry R

Harmelen

Kip-Kerriesalade

Chrisje

? België

Onder voorbehoud

?

Tikoes

Boxtel

?

Josl

Berkel en Rodenrijs

Komt met de trein

Wow wat veel al. Leuk! Ik kijk er al echt naar uit. Er verschijnen wel steeds meer vraagtekentjes in de tabel. Ik kan maar niet onthouden waar jullie allemaal wonen. n Gebrek van mij. Ik ben al blij dat ik jullie namen en gezichten inmiddels een beetje weet. Jullie mogen je plaatsnaam zelf invullen of nog even doorgeven. 

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 15:24

clara , antonia rijd met mij mee als alles goed met haar is. dus er kunnen eventueel nog 2 mensen meer mee

quality=
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 15:33

Gezellig, ik kom ook!!

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 17:25
Heb de laatste wijzigingen al weer doorgevoerd. Jammer dat je niet kan komen Marlan. Maar we zullen een uitgebreid verslag doen zodat je er uiteindelijk toch een beetje bij bent.
Groetjes, Clara

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 17:31

Ik weet niet tikoes of je papagaai het wel leuk vind met zoveel kakelende vrouwen?

Ik vind het samen met Clara leuk al die aanmeldingen

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 19:17

Ik woon in Berkel en Rodenrijs en kom met de trein naar Dordrecht. Corrie woont, zover ik me kan herinneren, vlak bij het NS-station.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2011 om 23:51
Ja klopt ik woon vlak bij het station.
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 11:50
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

Ik weet niet tikoes of je papagaai het wel leuk vind met zoveel kakelende vrouwen?

Ik vind het samen met Clara leuk al die aanmeldingen

Spetter gaat overal mee naar toe, ze is veel gewend. Dus kakelende vrouwen is geen probleem. Ik weet niet of je het zelf goed vindt (gewoon eerlijk zeggen). Dat hoor ik van je, ga ik kijken of ik oppas kan regelen.

Ik woon in Boxtel.
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2011 om 11:50
Originally posted by chrisje chrisje wrote:

Originally posted by tikoes tikoes wrote:

dan vraag ik maar niet of mijn teckel mee mag...( flauw grapje hoor, kon het niet laten!)

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2011 om 10:27
Hoiiiii, het hangt er nog vanaf wanneer we mijn dochter
haar verjaardag vieren,maar ik denk dat we dat het weekend
ervoor doen dus...Breinaald,zou ik dan met je mee mogen
rijden,woon in Tilburg!
Ga nog iets lekkers bedenken om mee te nemen!
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2011 om 14:38

jahoor dat is goed smimske. we nemen via  een pmmetje van te voren wel even contact met elkaar voor de adressen

gezellig

quality=
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2011 om 11:07
is goed,alvast bedankt!!
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2011 om 20:05
Aloha allemaal,zet mij ook maar op de lijst.Kom met
de trein vanaf station Hillegom.Welk station in Dordrecht moet ik hebben?Kan je mij je adres doorgeven zodatik kan uitzoeken hoe ik het laatste stukje moet
doen.Wat ik meeneem weet ik nog niet,staat al zoveel op,
misschien wat sapjes?
Ik kom uit Bennebroek.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2011 om 21:32

Naam

Bijzonderheden

Neemt mee

Corrie

Dordrecht

Houd de meeting

Soep

Magtelt

Apeldoorn

Komt met de trein

Ambachtelijke chips?

Breinaald

Helmond

Iedereen die op de route Tilburg-Breda-Dordrecht woont mag mee. Nog een plaats over

Sapjes

Angela

Amsterdam

Appel-bananentaart(en)

Koningsdochter (Clara)

Kinderdijk

Poffertjes/fruit sticks

Jessica

Woerden

Corry R en Angela rijden mee.

Stokbrood/kruidenboter

Antonia

Tilburg

?

Corry R

Harmelen

Kip-Kerriesalade

Chrisje

? België

Onder voorbehoud

?

Tikoes

Boxtel

?

Josl

Berkel en Rodenrijs

Komt met de trein

Smimske

Tilburg

Naatje

Bennebroek

Komt met de trein

Maar weer even een nieuwe lijst. Als het goed is weer bij gewerkt.

Er staan nu wel twee tabellen redelijk dicht bij elkaar. Maar zo houd ik  voor mijzelf het overzicht er een beetje in. Wat eten en drinken betreft, die inspiratie komt vanzelf. Daar ben ik niet bang voor. We zijn nog nooit verhongerd op een meeting

Groetjes, Clara

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2011 om 10:17

Ik zorg ook voor een schaal bowl hoor Clara en thee en koffie zal er ook zijn dus omkomen van de dorst doen we ook niet.

En mensen die met de trein komen vraag even mijn telefoonnummer als je het nog niet hebt.

Voor mij is het makkelijk maar mocht het niet lukken dan haal ik je het is vlak bij.

Als je op het grote station ( niet stadspolders of zuid)dan zit je goed je stapt uit en gaat er aan de achterkant uit dan zie je en park met een bejaardencentrumaan je linkse hand die kant loop je heen door het park,je komt op de mauritsweg, je loopt langs het bejaardencentrum en steekt over dan kom je in de mariannestraat, voor je die helemaal uit bent loop je tegen ons huis aan kan niet missen.

Hou de eer aan jezelf
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.471 seconden.
Lang Yarns