Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

.

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 18:28
Ik had het patroontje inderdaad opgeslagen, ik heb het erbij gepakt en toen zag ik dat het een speciaal patroon is om snoeren in op te rollen. Grappig!
Back to Top
De Bezige Bij View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 16 Januari 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer De Bezige Bij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 19:07

Wat een knap idee,Heb van  de week ook al serieuse geworsteld met de draden,maar dit is de oplossing ,mag ik soms ook het patroontje aub..

HIHI strals zijn de hobbydoosjes al van op afstand te herkennen aan al die mooie werkjes?is het niet?

/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2010 om 21:05
Wat een grappig idee, zeg, maakt het inderdaad wel wat overzichtelijker!!
**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
puzzelfan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 320
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer puzzelfan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2010 om 19:44

Hallo,

Wat een slim, en geweldig idee
Vooral ook leuk gemaakt

Zou ik het patroon daarvan mogen ontvangen, is ook een uitkomst voor mijn la

Groetjes
Angelina

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2010 om 20:20
komt eraan
Back to Top
hobbymuts View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2007
Status: Offline
Points: 242
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobbymuts Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2010 om 21:27

wat een super idee!!!!

Zit er erg leuk uit!!!

zou ik ook om de patroontjes mogen vragen...

Groetjes Hobbymuts.

ps.je hebt ook een pm!!

Back to Top
linda_1959 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda_1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 14:38
mag ik ook aub het patroontje van de snoeropladers ?
het ziet er enig uit en hier is het ook altijd een gedoe met die draden

bedankt en groetjes


lindamans1@pandora.be
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 15:16
wat een geweldig idee!
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 17:34
jullie hebben mail
Back to Top
puzzelfan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 320
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer puzzelfan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 19:52

Hoi Lucske

Zou ik het patroon nog een keer mogen ontvangen, ik ben het een beetje kwijt geraakt

Alvast bedankt

Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 20:20
Is nie erg, heb ondertussen al een bonus erbij
Back to Top
Lizzi View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Oktober 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 844
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lizzi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2011 om 20:59
En om het lijstje nog wat langer te maken: mag ik misschien ook? 
Het is een schitterend idee!
groetjes, Marlies
Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2010
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1747
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2011 om 14:01
Geweldig! Heb dit patroontje ook al super lang,maar had niet door dat het hiervoor diende
Binnekort ook eens eentje proberen!
Back to Top
Leo91 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 07 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1048
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leo91 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2011 om 21:02
SUPER, hij is echt geweldig!
Ps. zou ik misschien het patroontje ook mogen?
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 December 2009
Status: Offline
Points: 1538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Maart 2011 om 21:23

is onderweg.

groetjes, Luc

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 04:34
Wat een leuk en handig idee!! Zou ik ook van iemand het patroon mogen ontvangen??
Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 09:02
Dames, het patroon is hier te downloaden. Wel eerst even aanmelden, maar dan kun je nog meer leuks binnenhalen.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 09:23
Originally posted by Crea-Mo Crea-Mo wrote:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet weet of het werkt. Ik heb er per slot van rekening nog maar één............

Maar jullie zijn wel lekker enthousiast! Bedankt voor de leuke reacties.

Ik heb er ook maar één (denk niet dat mijn man op een gehaakt ding zit te wachten ) maar het werkt voor mij wel. Ik haal altijd direct mijn eigen oplader uit de bak!

Back to Top
Crea-Mo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 1803
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crea-Mo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 11:10
Originally posted by carlaevelien carlaevelien wrote:

Originally posted by Crea-Mo Crea-Mo wrote:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet weet of het werkt. Ik heb er per slot van rekening nog maar één............

Maar jullie zijn wel lekker enthousiast! Bedankt voor de leuke reacties.

Ik heb er ook maar één (denk niet dat mijn man op een gehaakt ding zit te wachten ) maar het werkt voor mij wel. Ik haal altijd direct mijn eigen oplader uit de bak!



Dit is al weer van 1 jaar geleden. Toen bleek dat ik mijn eigen lader wel heel  makkelijk kon vinden in de chaos en mijn 3 mannen maar bleven sukkelen, wilden ze er toch ook wel eentje, maar dan geen dier.
Voor mijn zoons is het een voetbal geworden en voor mijn man één met zijn letter er op.

Je zou ze ook kunnen maken van 2 aan elkaar gehaakte granny squares!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 14:15
Hallokes,
Dit lijkt me zeer interessant.
Zou ik dit patroontje ook mogen ontvangen aub?
Dank u wel
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns