Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: .
    Posted: 20 September 2012 om 01:25
.
Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Mei 2012
Locatie: Beverwijk
Status: Offline
Points: 417
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 06:30
Toen ik je verhaaltje aan het lezen was,, dacht ik al dat dit de manier was om te doen en wilde al een berichtje intikken, maar las toch even verder en zag dat je de juiste oplossing al gevonden had. Zo zie je maar, de aanhouder wint. Heb je nu lekker kunnen slapen? Als ik zoiets heb voor het slapen gaan, ben ik de hele nacht in mijn bed aan het haken en doe geen oog dicht. Ik vind dat hij goed gelukt is
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 08:55
.
Back to Top
drgini View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 10 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drgini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2012 om 10:02
Ik heb de nederlandse versie van het boek, ik zal het even overtypen :)

Komt 'ie:

Toer 4: Werk nu in de tegenovergestelde richting van de vorige toer en stop de haaknaald in de enige achterste lus van elke S: hecht B aan, 4 ls, 3 ddst min. in de volgende 3 S, [4 ddst min. in volgende 4 S] 2-maal, hvs in bovenste ls van 4 ls. hecht af.
Neem de bovenkant samen en vul de eikel met B-garen

Ik heb hem vorig jaar ook gemaakt... Dat haken in de achterste lus moet je doen, want anders valt de eikel niet in het dopje :) En ik heb het opgevuld met hetzelfde garen waarmee je haakt, dan valt het niet zo op...

Succes!!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.160 seconden.
Lang Yarns