Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: .
    Posted: 28 September 2012 om 00:16
.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 00:19
.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 00:30
Originally posted by sun-kitty sun-kitty wrote:

Zit net nog even te kijken, maar had ik anders het dopje niet met de holle kant naar het oogje toe moeten doen?
Zo had je het inderdaad moeten doen, het nadeel is dat je die krengen er niet meer afkrijgt wanneer het fout gaat....... Tenminste... het is mij niet gelukt toen ik het een keertje fout had gedaan.
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 00:32
plaatsen van oogjes is altijd moeilijk, omdat er zo veel merken en verschillen zijn in de achterkant plastiek, metaal
ik doe het op het gevoel, persoonlijk liever te vast dan te los, soms als het ertussen in zit doe ik er nog een lapje stof aan de achterkant tussen, oude badhanddoek is dik genoeg
Werken met vilt help ook altijd, geeft een mooi effect en dan zie je de oogjes ook terug beter, ze verdwijnen dan niet zomaar in het niets


Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 00:40
Originally posted by sun-kitty sun-kitty wrote:

Zit net nog even te kijken, maar had ik anders het dopje niet met de holle kant naar het oogje toe moeten doen?


Moet het niet met de bolle kant? Dus niet waar het grote gat zit zeg maar? Ik heb die oogjes ook geprobeerd van de week maar ik vind het rotdingen, heb nu weer die met platte achterkantjes......

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 00:47
.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 01:01
.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 01:20
IK zit dit zo te lezen maar  snap er niks van voor mij is het abracadabraWink. Maar  ja ik heb ook nog nooit van die dingen in mijn handen gehad en kan me zo niet even een voorstelling maken van hoe het moet zijn.
Wat ik wel begrijp is dat het  nu wel gelukt is succes met de rest  van het patoon.


Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 01:38
.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 01:46
Ja ik geloof dat nu ik er beter naar  kijk dat ik het wel snap en dat  je idd de bolle kant dan dus naar je werkje moet doen volgens mij is het met de vulling dan ook beter. Maar volgens mij kan je ze ook als je dieliggende oogjes wil hebben met de holle kant  doen en dan idd een stukje vilt ofzo ertussen dat het niet  tussen je steken wegvalt.
En nu weet ik ook weer dat ik er vroeger wel mee gewerkt heb op de handwerkochtend  van mijn werk. alleen die hadden van die metalen ringen, waar je je handen aan open haalde als je ze wild bevestigen en dus heb ik  ze nooit meer gebruikt. Ik gebruik nu plakoogjes ik heb toch geen kleine kinderen meer in de buurt dus dan kan dat  wel  en ander borduur ik ze erop.


Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 08:50
Originally posted by sun-kitty sun-kitty wrote:

Originally posted by Seeke69 Seeke69 wrote:

Originally posted by sun-kitty sun-kitty wrote:

Zit net nog even te kijken, maar had ik anders het dopje niet met de holle kant naar het oogje toe moeten doen?


Moet het niet met de bolle kant? Dus niet waar het grote gat zit zeg maar? Ik heb die oogjes ook geprobeerd van de week maar ik vind het rotdingen, heb nu weer die met platte achterkantjes......

Ja, dat had ik er ook uit begrepen, maar blijkbaar niet dus, bij mij viel mijn oogje daardoor 'in z'n oogkas weg' zeg maar.
Nu ik ze aan de buitenkant van de 'halve bal' heb gedaan, blijven ze wel mooi bovenop de wol liggen.

 

Daarom vind ik het zelf altijd heel fijn om met foto's te werken om iets duidelijk te maken aan iemand als het verwarrend is/kan zijn.


Zoals jij het nu gedaan hebt bedoelde ik dus :-).
Niet met het grote gat er tegenaan dus, maar de ronde kant. Kleine spraakverwarring denk ik :-).
Maar fijn toch dat het nu gelukt is!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 09:12
nou zeg, dan heb ik het altijd fout gedaan, ik doe het juist andersom dan op de foto, ik doe altijd de holle kant naar voren en bij het vullen hou ik altijd het oogje op de goede plek en door de vulling gaat het dan vanzelf weer naar voren staan, omdat de vulling dan tegen het staafje van het oogje komt, ik weet nu echt niet meer hoe het hoort
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2012 om 10:49
Wat zijn jullie vlijtig om snachts 1u nog met oogjes bezig te zijn ......verslaving hahaha
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns