Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

????

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1764
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ????
    Posted: 24 Augustus 2014 om 17:57
Hallo dames,
Ik ben op zoek naar een patroon haken of breien, het klinkt mss raar, maar voor een zak waar je dan plastiekzakken kan in opbergen.
Graag had ik daar de benaming van geweten, zo dat ikzelf een zoektocht kan ondernemen om dat te vinden.
Zou er iemand mij kunnen vertellen hoe ze dat noemen?
Groetjes, Elke
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 18:01
is het zo een genre alleshouder Ikea dat je zoekt?
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1764
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 18:11
ja bep, ongeveer zoiets maar dan gebreid of gehaakt
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 18:31
http://crochetnmore.com/plasticbagkeeper.htm
zoiets?
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 18:32
o,ik zie net iets moois!!! als je crochet plasticbag keeper ingoogled en dan op afbeeldingen klikt......
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 18:38
Het zou wel een goede zijn om je pastic zakjes te verknippen en daar zo'n houder van te haken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1764
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 18:54
Wow , engeline dat is gewoonweg prachtig hartelijk bedankt Smile
Magtelt, dit is ook een leuk idee, mss doe ik dat ook eens, maar eerst zal ik dan wel wat meer plastiekzakjes moeten hebben Smile
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 19:06
Ja leuk he,,,,,ik weet ook al een volgend projectje,,jij ook bedankt Elke
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1764
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 19:19
Big smile
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 19:21
Originally posted by elke elke wrote:

Wow , engeline dat is gewoonweg prachtig hartelijk bedankt Smile
Magtelt, dit is ook een leuk idee, mss doe ik dat ook eens, maar eerst zal ik dan wel wat meer plastiekzakjes moeten hebben Smile



je kan ook de tape van de videofilms ervoor gebruiken, zijn die ook ineens weg en heb je toch nog plastieken zakskes om op te bergen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 19:33
Ik heb nog steeds een oude videorecorder en ook zo'n tape deck om bandjes af te spelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 19:49
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb nog steeds een oude videorecorder en ook zo'n tape deck om bandjes af te spelen.


weten we ineens waar we met onze videofilms kunnen blijven.

bij de volgende hobbydoosdag georganiseerd door Magtelt, allemaal videofilms en cassettebandjes meegeven!!!!!!!!!!
Back to Top
elke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Oktober 2012
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1764
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2014 om 20:00
jammer heb dit niet meer in bezit Cry
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns