Aan de haak |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb gebeld met Aan de Haak en ze verrekenen het met mijn huidige abonnement om de 2 Specials ook te krijgen. Ik moet alleen weer bellen want de beloofde bevestiging mail heb ik nog steeds niet gehad.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het blad kost β¬ 5,95 en een nieuw abonnement op 6 nummers iets van β¬ 36. Meen ik, het blad ligt boven in mijn hobbykamer, waar een bordje "Niet storen" hangt, want er ligt een kat te slapen. Ik zit in de huiskamer aan de laptop. Maar ik vond het verschil tussen losse nummers kopen en een abo te gering om me vast te leggen. En ik heb een Read Shop en een Primera in de buurt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nummer 10 is uit. Nummer 9 was een tassenspecial.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
En nu komt eind augustus, "na de vakantie", een breispecial uit met patronen uit Hobby Handig.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het is na de vakantie en eind augustus. Maar het beloofde blad ligt nog niet in de winkel.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het breiblad is uit. Met 34 patronen die hier en daar in Hobby Handig hebben gestaan.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
De nieuwe Aan de Haak special, 26 hoodies en wintergoodies (echt Nederlands?) is uit. Bij Primera lag ook een dik haakboek van Phildar/Marie Claire.
|
|
wat rozengeur. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Machtelt....niet Doen....ben al op weg, voor mijn Kerstmis heππ
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig ben ik ook nog eens jarig deze maand. Dus het mocht.
|
|
wat rozengeur. |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik persoonlijk vind de aan de haak tegenvallen sinds ze de formule hebben verandert. Jammer.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het nieuwe nummer is uit. Meer van hetzelfde en ik meen bepaalde patronen te herkennen. Niet uit Hobby Handig, want dat lees ik zelden. of nooit. Ik denk uit Simply haken. Bij de Marie's Poppenmode zucht ik ook vaak, dan hoop ik op iets heel nieuws. In de oude Andrea voor poppen stond nog wel eens een hangmat, hangstoel of draagzakje.
|
|
wat rozengeur. |
|
Geerlig
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem nog niet binnen maar ben wel benieuwd. Ik schrijf tegenwoordig wel de uitgave datum in mijn agenda want een paar nummers geleden had ik hem niet gehad. Door mijn klacht kreeg ik hem alsnog.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Vorig jaar kon ik een speciaal abonnement krijgen, althans een verrijking van mijn gewone abonnement, en nu heb ik deze lente al een kleding- en accessoiresnummer en een amiguruminummer gehad. Ik let niet op hun crochet along gedoe, want ik was niet tevreden over de eerste deken. Soms klopte het patroon niet en kwam er veel later een rectificatie en soms waren de You Tube filmpjes mij te amateuristisch. Muziek of blaffende honden op de achtergrond en als ze iets fout deden, knipten ze dat er niet uit, maar deden het daarna goed. Van een vriendin hoorde ik dat ze het pakket wol had besteld en bij had moeten kopen, met de nodige problemen van verfbadnummers.
|
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar zijn deze extra nummers leuk ?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk om in te bladeren, maar zo heb ik meer boeken en bladen. Ik geniet zonder enige zin om er iets uit te maken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Geerlig
Post Options
Thanks(0)
|
Bij de special nummers is het net of je er interesse in hebt. Er is er 1 met tassen 1 met dekens 1 is een Winterspecial 2 met amigurumi en een kerst special. En de gewone nummers vallen soms tegen en een andere keer haak ik er wel wat uit.
|
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |