Aanbieding Kruidvat dinsdag 24 april :) |
Reageer | Pagina <12345> |
Autheur | |
zakdoek
Hobbywonder Lid sinds: 17 Augustus 2011 Status: Offline Points: 774 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een moeite doen jullie allemaal voor mij.
ElleBelle dank je wel, ik heb het gevonden. Het is het patroon wat ook bij mijn bol zat. Alleen op het plaatje van de verpakking van de bol staat een andere tas en dat patroon zou ik graag willen maken. Marileen, een foto is ook prima hoor. Als het niet te lastig is.
|
|
JoJo
Hobbyguru Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier http://www.trendje.nl/Producten/Zpagetti/Zpagetti.htm kun je patronen van tassen downloaden. (Even op patronen klikken) misschien dat er iets tussen staat wat je leuk vind of waar je een aanpsssing bij kunt maken zodat het wel is wat je bedoeld.
|
|
|
|
zakdoek
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, die patronen had ik gevonden. Dank je wel.
Het gaat mij eigenlijk om het tasje wat op pagina 1 van dit topic staat, waar het Kruidvat mee adverteert. Maar ik heb er een hard hoofd in of dat patroon wel te krijgen is.
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Welk tasje bedoel je?? Ik zie helemaal geen tasje op pagina 1 van dit topic.
|
|
|
|
zakdoek
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Frea, Het plaatje uit de Kruidvatfolder, wat winter61beer geplaatst had op de eerste pagina van dit topic. Het gaat me om het tasje wat op dit plaatje staat. Hetzelfde tasje staat ook op mijn bol Zpaggeti, maar het patroon, wat in de bol zit, is van een heel andere tas.
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee ik heb 4bollen maar niet het patroon van de folder,heb net ff gekeken
Gr. Jenny |
|
zakdoek
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, gek hè, van de tas waar ze mee adverteren, geven ze het patroon niet GRMBL!!!
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry,dit plaatje zie ik wel maar waar staat dan het tasje???
|
|
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
FREA, de zwarte op rechts !!!
bij ons hebben ze bij de Boekenvoordeel nu ook dit soort garen, diverse soorten 7,99 euro
|
|
Frea H.
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry,ik heb /zie maar de helft,ik zie iets zwarts in de hoek van dit plaatje maar daar haal ik geen tasje uit. Maar misschien kan ik ergens de folder helemaal zien,ik ga wel zoeken.
|
|
|
|
Frea H.
Post Options
Thanks(0)
|
Marlies,bedankt voor het sturen van het plaatje.MAAR ik kan het niet openen, Geeft niet hoor,ik had net de folder opgezocht. Daar kan ik het tasje bekijken. Is inderdaad een heel leuk tasje en veel leuker dan de werkbeschrijving die er bij zit.Misschien het Kruidvat kantoor bellen en vragen waarom dit tasje op de folder staat en er een hele andere beschrijving bij zit. Maar even zonder gekkigheid zien jullie wel een tasje op dit plaatje??? Zo ja,dan moet ik echt naar de oogarts.Ik zie alleen een heel klein stukje zwart. |
|
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ooooooooooooooohhhh ik ben helemaal vergeten om foto's te maken......sorry
Ik beloof dat ik dat morgen doe en dan hier plaats.
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Frea,
ja ik zie het hele plaatje....... Misschien een klein beeldscherm, hahahaha
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier bij alle Kruidvatten (schrijf je dat zo ) geweest, maar alles was al op. Eigenlijk ook maar goed ook, want ik heb genoeg wol op zolder liggen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
ElleBelle
Hobbyguru Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kocht net ban Boekenvoordeel een bol strengels en ik vroeg of ze er ook een boek met patronen voor hadden. Nou, dat hadden ze niet, maar de mevrouw printte voor mij wel een bloemenhandtas uit.
Dus diegene die het patroon willen, laat het me maar weten, dan mail ik het door.
|
|
http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
hitsje
Hobbywonder Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel graag!! Alvast bedankt!
Wat aardig trouwens van die mevrouw!
|
|
Groetjes Hitsje
http://pinterest.com/hitsje/ |
|
ElleBelle
Hobbyguru Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja dat vond ik ook zeg (en dat in een belgisch filiaal ;-) )
ik ga het doormailen...
|
|
|
wolverino
Duizendpoot Lid sinds: 04 April 2012 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 136 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb 2 bollen gehaald 1 paars en 1 turquoise
|
|
Jenlon
Hobbyguru Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heeft iemand van jullie al geprobeerd te haken met het spul van de Kruidvat? Ik heb het geprobeerd op 10 mm en 12 mm en het wordt echt superstug. Ik ben een vaste haakster maar dan nog.
Ik heb geen ervaring met de echte zpagetti maar ik heb een poef gezien die dubbeldraads met zpagetti gehaakt was op een 12 mm haaknaald en dat gaat mij echt niet lukken met dit spul. Ik heb het idee dat dit spul veel stugger/breder is. Als ik enkeldraads haak op 20 mm wordt het voor een poef weer veel te los. Dus dan maar op zoek naar een 15 mm haaknaald. Helaas zijn de verzendkosten voor zijn lichtgewicht ding vaak best nog hoog. |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
ElleBelle
Post Options
Thanks(0)
|
het gaat inderdaad stug, maar dan heb je wel een lekker vast werk. Ik heb er al een mandje mee gehaakt. Met haaknaald 10.
Ik heb geen ervaring met de échte Zpagetti, dus ik kan niet vergelijken. |
|
|
Reageer | Pagina <12345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |