Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Aantal breinaalden gezocht

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 10:34
.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 10:30
Ik heb een rondbreinaald nr. 3 van 40 cm, setjes sokkennaalden van 2,5 en 4, die ik wel kan missen en een een aantal naalden zonder knop in zo'n dun maatje dat ze niet in het dunste gat van de naaldenmeter passen, ze zijn van gewone lengte. Ik heb ze optimistisch gekocht voor poppenhuispopjeskleren, maar ik denk dat ik gillend gek wordt van dat gepriegel, haaknaald 1,5 maakt me al kriebelig.

Ik heb ook nog een naaldenmeter, een kabelnaaldje, twee stekenstoppers en wat stekentellers voor je klaarliggen.

Als je adres in een pm of mail stuurt, komt de hele lading naar je toe.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nicole1985 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicole1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 01:19
Ja die heb je wel.

http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/addi-click.asp

Maar check de prijs Cry
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 01:16
.
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicole1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 01:14
Klopt, bij de zeeman heb ik alle maten gekocht die ze hadden.
Maar laten daar nou niet de maten tussen zitten die ik nodig heb Angry
En die hebben alleen 80 cm lang

De wibra's hier hebben geen rondbreinaalden helaas
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 01:12
.
Back to Top
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicole1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 September 2012 om 00:11
Dag allemaal,

Weet helemaal niet of ik hier een topic over mag openen, maar heb naar regels hierover gezocht, maar niet kunnen vinden.

Ik ben namelijk op zoek naar diverese rondbreinaalden.
Helaas zit ik op het moment zonder een dik gevulde rekening, vandaar dat ik het 2e hands zoek.
Die krengen zijn namelijk behoorlijk aan de prijs.

Mijn zussen zijn alle 3 deze maand jarig, en wil graag wat moois voor ze breien. Heb geen geld voor dure cadeaus, en iets hand gemaakt zullen ze zeer zeker waarderen.

En heb voor alle 3 wat leuks uitgezocht, en voor allemaal heb ik andere maten naalden nodig haha.

Ik weet dat je in principe alle patronen op een 80 cm naald kan breien, maar dit lukt mij helaas nog niet(nog niet genoeg ervarin, en moet mijzelf alles leren).

Ik zoek de volgende maten:

1,5 mm 40 cm lang
3 mm 40 cm lang
3 mm 60 cm lang
3 mm 80 cm lang
3,5 mm 40 cm lang
3,5 mm 60 cm lang
4,5 mm 60 cm lang
5 mm 40 cm lang
6 mm 80 cm lang
6 mm 40 cm lang

Rechte breinaald maat 12

Wie heeft dit dubbel of over en kan ik voor klein prijsje over nemen??

Groetjes Nicole

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.355 seconden.
Lang Yarns