Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Aapjes Haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Aapjes Haken
    Posted: 06 Augustus 2012 om 14:44
Nou heb ik een opdrachtje gekregen voor het maken van een aapje uit het boekje 'Aapjes haken'.. Ik zie dat die kleur catania 157 uit de collectie is.. Weten jullie een mooie vervanger daarvan?
Ik had al zien staan dat phildar coton 3 Nr. 47 als vervanger kan, maar die lijkt me zo donker.. Via de laptop is de kleur vaak moeilijk te bepalen dus vandaar dat ik het even vraag..
 
Groetjes!
Back to Top
Jaline View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Augustus 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 74
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jaline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:06
sorry, ik heb geen idee. succes!!!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 20:49
Ik pak gewoon de bruin die ik mooi vind, hou me zelden tot nooitaan de kleuren die men opgeeft :)
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 21:13
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik pak gewoon de bruin die ik mooi vind, hou me zelden tot nooitaan de kleuren die men opgeeft :)
 
dat is inderdaad de kortste klap. Tenzij degene die het wil hebben precies die kleur wilt....
Je zou kunnen proberen om contact op te nemen met www.creamijn.nl
Dat is een mevrouw in Genemuiden die heel veel katoen heeft en vaak nog weleens her en der wat kan scoren..... ze is heel behulpzaam en de verzendkosten zijn voor 12 bolletjes 3,50 euro.....
Succes!!!
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 19:53
Ik hou me ook zelden aan de voorgestelde kleuren. Waarom zou je ook. Dat is toch onze eigen creativiteit Wink
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Juli 2012
Locatie: kattenmand
Status: Offline
Points: 4125
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 20:54
als die kleur niet meer te krijgen is, waarom zeg je het dan gewoon niet en vraag je diegene een andere kleur te kiezen?Smile 
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Augustus 2012 om 21:17
Ik heb ook phildar 47 gebruikt voor de aapjes is een mooie kleur hiervoor.
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 10:56
Lol diegene wilde per de die kleur. Maar ik heb gezegd dat dat niet kan dus heb n andere kleur gekozen. Het aapje heb ik al n hele poos af hij is in de smaak gevallen.
Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 11:05
Hihi ik zie nu ook pas dat je dat al op 6 aug had gevraagd.. Ja toen was ik nog op vakantie. Zag hem gisteren pas weer staan.fijn dat het gelukt is met de kleur en dat ze hem mooi vond .
Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2012 om 11:44
Haha, geen probleem..
 
Ik had hem gemaakt voor een 'hij' Wink
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns