Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Accu

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Accu
    Posted: 26 Maart 2021 om 12:45
Door het vele binnenblijven en weinige reizen, kan de accu van je auto kapot gaan. Wij hadden dat vorig jaar in mei, en nu in februari weer. Toevallig hadden we al een APK afspraak en kregen we de accu gratis vanwege de garantie. Maar ik bedacht, dat Ton met zijn motor een mooiweer-rijder was en een druppellader had. En die hebben we nu voor de auto ook. Omdat we niet wisten hoe lang het vaccineren nog ging duren. De motor is inmiddels verkocht met lader en al. Maar de auto staat dagelijks aan zijn infuusje. En het buurjongetje heeft er een mooie tekening van gemaakt als dank voor de Plus knikkers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2021 om 19:21
Weer wat nieuws.
De acculader heb ik in de auto staan, want die gebruik ik toch nergens anders voor. 
Wil ik de auto weer aan de lader koppelen, is de lader uit de auto gestolen.Cry
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2021 om 11:52
Ik "laat" mijn auto bijna iedere week een keertje uit (net alsof deze een hond is) en dan rijd ik een stuk over de autoweg zodat de motor iets harder moet werken dan met al die kleine stukjes. Tja dat heb je als je thuis moet werken en niet naar kantoor kan/mag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2021 om 12:26
Wij hebben de auto gisteren ook uitgelaten, door de bossen. De bomen dragen al een groen waas. Overal recreatiefietsers en sportfietsers, ook veel wandelaars. We gaan het nu vaker doen, maar mijn man werd een echte huismus, ik ben de boodschappen doener, lopend met mijn wagentje. Soms kreeg ik hem zo ver om te wandelen, als ik beweerde dat er ergens gebouwd werd of een straat aangelegd. Vandaag was het prachtig weer om te lopen naar het winkelcentrum. Op de terugweg bel ik dan op als ik bijna thuis ben, zodat hij met koffie op me wacht. Het leuke van een tot stad uitgegroeid dorp, is dat iedere voorbijganger je groet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns