Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Action alarm code groen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Action alarm code groen
    Posted: 04 November 2013 om 11:47
Ik was net even met een vriendin in de Action, want zij wilde Colourcatchers. Ik had niks nodig. Dacht ik. Ze hadden weer knoopjes, blauwe en paarse assorti, € 0,79 per zakje, 130 stuks staat erop. Etiketjes met verschillende opdruk, ik koos Made by, Made by me en With love, 12 stuks á € 0,69. Ook nieuwe boeken van Jaroslava Dovcova: Trendy accessoires en Trendy tassen € 3,99 per stuk, ik heb nog niet gekeken of er jatwerk in zit. Breien en haken.

En mijn vriendin heeft haar Colourcatchers.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 12:38
oh oh zeg maar gerust code rennen!!!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 12:39
Code zwemmen? Het is hier nog niet droog geweest, gisteren de tuin vol hagel.

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 12:40

haha ja ik had die knoopjes ook al gekocht,ik had van die plastic kerstballen gekocht met het idee daar omheen te gaan haken.maarrrrr...die ballen zijn hard,toen ik ze kocht had ik watten(of vulling ) in mijn hoofd, letterlijk!. haakt niet zo lekker met die harde bal.

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 12:43
goed bericht volgens buienradar word t straks droog, int westen t eerst!
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 17:47
Ik heb de regen getrotseerd, maar helaas geen knoopjes of labeltjes kunnen vinden. Cry
Heb wel wiebeloogjes meegenomen en een opbergdoos met vakjes. Wink

Toen nog een zoektocht bij Action en Xenos naar leuke bedeltjes, maar kon bij beide niets vinden. Iemand een idee waar je die kan kopen ?
Ik heb ooit eens uiltjes en van die Japanse meisjes gekocht bij Xenos, maar nu hebben ze daar helemaal niets meer van.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 18:05
Xenos had in ons filiaal wel boedhaatjes, leuk voor mijn ene sponsormeisje. Ik heb eens leuke bedeltjes online gekocht, maar ik weet niet meer op welke site. Goedkoop waren ze wel. Ik had er op de hobbydoos een vraag over gesteld, ik meen over Geloof, Hoop en Liefde.

Action heeft wel zachte kerstballen, net witte watten, ik had ze nog van vorige jaar en nog steeds niet omgehaakt.

wat rozengeur.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 19:32
oooo,hebben ze ook zachte kerstballen??? die kun je natuurlijk wel omhaken..bedankt Magtelt,ga gauw eens kijken.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 19:42
Originally posted by Cully Cully wrote:

Ik heb de regen getrotseerd, maar helaas geen knoopjes of labeltjes kunnen vinden. Cry
Heb wel wiebeloogjes meegenomen en een opbergdoos met vakjes. Wink

Toen nog een zoektocht bij Action en Xenos naar leuke bedeltjes, maar kon bij beide niets vinden. Iemand een idee waar je die kan kopen ?
Ik heb ooit eens uiltjes en van die Japanse meisjes gekocht bij Xenos, maar nu hebben ze daar helemaal niets meer van.

http://www.ilonkaart.nl/n1/12311/Bedels.htm

Kijk hier eens Cully
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 19:45
Originally posted by MG Jewelry MG Jewelry wrote:

Kijk hier eens Cully

O, wat een mooie.
Dank je wel voor de link !
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2013 om 19:51
Ha, die was het. Ik heb nog in mijn mailbox gezocht, maar ik had de correspondentie weggegooid toen ik de buit binnen had.

wat rozengeur.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 12:02
Originally posted by Cully Cully wrote:

Originally posted by MG Jewelry MG Jewelry wrote:

Kijk hier eens Cully

O, wat een mooie.
Dank je wel voor de link !

Graag gedaan.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 12:03
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ha, die was het. Ik heb nog in mijn mailbox gezocht, maar ik had de correspondentie weggegooid toen ik de buit binnen had.

Dat dacht ik al dat je deze bedoelde.
Mooi zo, weer geregeld toch?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 13:23
Die houten klossen met kant uit de 100 nieuwste dingen hadden ze nog steeds niet, maar vanmorgen lagen er wel kartonnetjes met kant en roze knoopjes. Ook haakpakketjes met minifiguren, bloem, ijsje, hartje, cupcake. Ik zie bij de kassijrij nooit handwerkdingen in andere karretjes liggen, hoe kunnen die spullen dan zo snel op zijn?

wat rozengeur.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 13:39
Bij de Wibra hebben ze momenteel heel veel lintjes ed voor kerst!
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 15:05
www.artasja.eu heeft ook hele leuke bedels
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 15:17
Ik heb van al jullie ideeën maar even een boodschappen lijstje gemaakt,
morgen ga ik naar de action
oant Sjen
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2013 om 15:56
succes bloem!
hier nix en bovendien natgeregent!
geen knoopjes, geen fiberfillkussen, geen stempel, nix nada gekocht. dat gebeurd me niet vaak
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2013 om 14:22
knoopjes/ kantjes /haakpakketjes / garen en wiebeloogjes .heb ik gevonden.
de rest was er niet
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2013 om 17:02
Die boeken komen wel terug, het haakboek lag er ook weer. Ik ga vrijdag of zaterdag naar de stad, Bloem, wil je dat ik kijk voor die etiketjes?
Met of zonder Gran erop? Of beide? Ze kunnen door de brievenbus.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns