Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Action pom pom breigaren

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 09:07
In het DA foldertje staat een stoffen sjaal met een bolletjesrand. Het lijkt me leuk om een gebreide of gehaakte sjaal ook met een bolletjesrand af te werken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14063
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 09:17
Plotseling wist ik hoe je de poncho in elkaar moet naaien. Kijk even bij tips en trucs. Ik hoop dat het duidelijk is, Lida
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2011 om 09:38

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

In het DA foldertje staat een stoffen sjaal met een bolletjesrand. Het lijkt me leuk om een gebreide of gehaakte sjaal ook met een bolletjesrand af te werken.

Een prachtige witte met sneeuwbolletjesrand voor de winter!
Ik ga er zeker 1 met bolletjesrand maken en stem de kleur wol voor de sjaal af op de bolletjeswol.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
jenny1960 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Juni 2011
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 20:06

zo ik ben ook blij want ik heb de zwartelisa pom pom gescoord ik heb 4 bollen gekocht en ga denk ik met dikke naalden en dubbel draad een sjaal maken

groetjes jenny

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2011 om 20:52
In IJsselstein lag alleen lichtrose, lichtblauw, kobaltblauw en bruin gemelleerd. Geen mooi paars of zwart
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
jenny1960 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Juni 2011
Status: Offline
Points: 177
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jenny1960 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2011 om 08:41

hoeveel bollen zwart wil je hebben

ik ga vanmiddag boodschappen doen dan wil ik wel even voor je kijken

moet je het wel even laten weten voor 11.00 als je dat lukt

groetjes jenny

Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Februari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2011 om 11:03

Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Je wikkelt de draad een aantal keer om je breinaald heen en dan brei je steeds 1 of 2 steken tussen de bolletjes. Wil je het strak dan 2, lekker los dan 1.
Normaal opzetten dat kan met dit garen niet.
Voor haken? Geen idee.

Hetzelfde doe je met haken. Je haakt tussen de bollen 1 of 2 vasten. Je begrint met 1 vaste. Op de site kun je het haakpatroon vast ook wel ergens vinden. (Heb het even geprobeert maasr kon het niet zo snel vinden.

Hieronder een breipatroon van een pompoensjaal.

http://www.google.nl/#pq=pompoen+sjaal+patroon&hl=nl& ;cp=12&gs_id=g&xhr=t&q=pompoengaren+sjaal+patroo n&pf=p&sclient=psy&rlz=1W1GGLD_nl&source=hp& amp;pbx=1&oq=pompoengaren+sjaal+patroon&aq=f&aqi =&aql=&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw. &fp=6f91e78d4fb9ba64&biw=1024&bih=631

vrioom
Back to Top
sini View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sini Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2012 om 13:14

Hallo

ik zoek nog witte pompom breigaren van de action

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 12:42
Ze hebben ze weer Sini. Tenminste toen ik er vorige week was lag er in ons filiaal nog genoeg. Met regelmaat heeft de action ze in het assortiment. Dus als ze er nu niet meer liggen dan liggen ze er vast over een maand of wat weer. Of even bij een andere action kijken.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
heartdragon9 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 23 Februari 2013
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer heartdragon9 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2013 om 15:28
ik heb met het pom pom garen een coll gebreid
met naalden 12 kun je deze gewoon opzetten en dan recht toe recht aan breien

Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5766
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2013 om 21:09
onze dochter van 8 jaar heeft er voor mij een mooie tas van gemaakt
gebreid op naald nummer 5 en ging prima.
Opzetten ook gewoon gedaan ging ook prima.
Zullen deze morgen plaatsen.
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2013 om 19:08


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns