afbeeldingen |
Reageer |
Autheur | |
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Januari 2020 om 10:17 |
Ik vind het spijtig dat tinypic er nietmeer is. Dus afbeeldingen en zo, kan ik nietmeer posten. Heeft er iemand een idee hoe ik het alsnog zou kunnen doen?
Dank u.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Daar doe ik het altijd. Ik weet van sommigen hier dat ze er problemen mee hebben. Bij mij lukt het altijd. Geen 'tags' invullen en altijd het verkleinen negeren. Verklein je foto op de je computer en dan pas uploaden. Succes
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook mijn ervaringen met "mupload" zijn uitstekend. Het is trouwens de enige die ik in de vingers heb. Er is zelfs een stap voor stap begeleiding om via dit systeem foto's te plaatsen:
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind Mypload ook heel fijn!
|
|
francis3
Hobbywonder Lid sinds: 20 Januari 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 559 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was dit berichtje kwijt, maar nu heb ik het teruggevonden en heb de link ook gekopieerd en heb die dan op een werkblad op mijn scherm gezet. Dan vind ik dat altijd terug.
Dus mettertijd zullen er dan wel weer wat afbeeldingen hier op het forum kunnen verschijnen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |