Afhechten van de sok |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Claudia13 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 December 2010 om 12:59 |
Ik ben nu aan het laatste stukje van de sok. Ik heb nog 8 stk. staan. Hoe kan het nu het beste de sok keren met de naaldjes er nog in? Ik doe het normaal met de draad afhechten maar ik vind het niet mooi. En was is paarsgewijs afhechten?
|
|
je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb het met de kitchenerstitch gedaan,lijkt op aan elkaar mazen,ziet er heel mooi uit. je kan ook de sok keren en de steken,met een derde naald breien en afkanten. |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Zo doe ik het ook Corry
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
Vroeger deed ik het ook met sok keren en dan de twee naalden samen met een derde afkanten. Maar het was altijd een gehaspel om de naalden mee gedraaid te krijgen door de kleine teen punt zeker omdat ik toen nog op 40cm breide. Sinds ik de kitchenerstich ken gedruik ik enkel deze nog, geen keren, geen gehaspel, geen naadje, ideaal. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |