Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Afval scheiden

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Afval scheiden
    Posted: 19 September 2019 om 21:21
Het volgende is echt waar ,en ik ben er razend om .

Mijn man is met nog meerderen vrijwilliger bij de hockeyclub .Er zijn afvalbakken gemaakt door vrijwilligers om het afval te scheiden en de leden doen hun best .

De afvalbakken worden geleegd in 2 hele grote verzamelbakken ,een voor groen afval en 1 voor restafval ,die als ze vol zijn na een telefoontje geleegd worden met een kraan en in een vrachtwagen gegooid .

Nu zou je denken dat dat ook gescheiden wordt . Niets van dit alles .Ze worden in een laadbak gegooid .

Toen mijn man er naar vroeg ,was de reactie een schouderophalen .

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2019 om 10:27
Tsja voor dit soort dingen heb je de sociale media (twitter enzo), waar bedrijven nog al eens hun gedrag beteren nadat ze
openbaar te kakken zijn gezet.
Overal plastic heroes, maar onze hockeyclub haalt zijn schouders op . . .
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2019 om 10:32
Was het maar de hockeyclub ,dan kon je ze erop aanspreken maar die doen juist hun best .

Het is een bedrijf dat via de gemeente komt .

Wij allemaal maar netjes scheiden en zij gooien het gewoon op een hoop in de vrachtwagen .
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2019 om 11:51
Ik c.q. wij hier in ons appartementen kunnen gebruik maken van een ondergrondse afvalcontainer die een kant voor restafval en een kant voor plastic heeft. Maar als ik op dinsdag de wagen zie komen die deze container doet ledigen dan heb ik ook zoiets dat alles gewoon in 1 gat wordt gegooid. Hoezo afval scheiden!
Back to Top
Cocos View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 07 April 2018
Locatie: Flevopolder
Status: Offline
Points: 611
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2019 om 15:22
Dat doen veel gemeenten, helaas.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2019 om 09:40
@Mutti, klagen bij de gemeente ??? Of vragen - hoe zit dat nou ???
 
 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2019 om 12:28
Ik probeer me er niet zo druk meer om te maken .

Ik dacht bij mezelf ,in de afvalbakken langs de straat ,gaat ook alles bij elkaar .

De club doet zijn best en meer kunnen we niet doen .

Als de gemeente strenger wordt staat alles klaar .
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns