Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

AH Dierenplaatjes

 Reageer Reageer Pagina  <12345 12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 13:58

Verdorie, heb ik zo veel dubbele, maar niet 91 en 182, als ze er echt niet zijn vraag ik ze aan mijn schoonzus.

Ben net nog bij AH gaan snuffelen, niet veel meer over helaas.

Ik mis nog: 131, 134, 200 en minimaal 2x 176 (de dikkopschildpad).

Aangezien er nog een dierenplaatjes item is heb ik DAAR Claire div. beloofd (en ik krijg er een aantal van haar). Van Corrie krijg ik 1x 176 (daar moesten er nog 3 van dus nu nog maar 2).

Het is heus niet moeilijk om aan de ontbrekende plaatjes te komen zag ik op marktplaats, maar dat vind ik niet zo heel erg leuk.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 14:51

Joke,ik heb ze allemaal voor je.ook 176 2x.

stuur mij een pm met je adres. Wil je je dubbelen nog niet wegdoen.ik krijg a.s.maandag nog een lijstje van een collega.

groetjes Frea.

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 15:19

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, geweldig!!

Ga je zo meteen mailen en natuurlijk doe ik de dubbele niet weg, wie weet wie we er nog blij mee kunnen maken.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 15:20
snuffelen bij appie kun je wel doen maar het kost je veel tijd
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 15:35

Bij ons in De Lier dus niet,hier waren de plaatjes al 2 weken voor tijd op.  Maar ik heb fijne collega's die in een ander dorp wonen en daar nog volop plaatjes kregen.

groetjes Frea.

Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 17:11
joke hij is al op de post hoor
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 17:21
Originally posted by Corrie Corrie wrote:

joke hij is al op de post hoor

joke die van mijn ook.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2011 om 17:38

Lief, lief. Die voor Claire zijn ook al op de post. Ik had haar ook nr 145 toegezegd, maar dit zat niet bij de stapel die mijn dochter mij heeft gegeven (stond wel op haar lijstje, moet haar toch eens toespreken), dus:

WIE HEEFT VOOR CLAIRE NR 145??

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 00:46
Dames die nog plaatjes voor me hebben hartelijk bedankt, ben er erg blij mee.

Ik moet nu nog 2 nummers nl, 145 en 179, wie o wie heeft voor mij nog die nummers zodat ik volgende week mijn kleindochter blij kan maken als ze hier komt logeren.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 16:06

Yobsje, mijn moeder had een verdwaald zakje thuis liggen met daarin nr.52. Je envelop is nog niet weg,dus dan heb je het album compleet.

groetjes Frea.

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 16:54

Corrie en Claire, bedankt voor de kaartjes. Als die van Frea binnen zijn is denk ik alles hier compleet.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 17:20

Claire moet je 145 nog? Ik heb deze in mijn stapel zitten.

Geef even een pm-tje

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 18:56

wat leuk dat er hier ook zo actief aan die plaatjes wordt gedaan. elke dag vroeg mijn man, en heb je nog plaatjes? we zijn naar de ruilmiddag bij AH geweest en hebben nu alleen nog maar nr 201 nodig, de ijsbeer.

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 20:04
Originally posted by labeldoekje labeldoekje wrote:

Claire moet je 145 nog? Ik heb deze in mijn stapel zitten.

Geef even een pm-tje



Riet je hebt een pm.

Graag gedaan Joke.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 21:23

Claire ik stuur nr. 145 voor je op.

Als er nog hobbydozen zijn die nummers zoeken, geef een gil,heb nog zoveel dubbelekaarten. Helaas Nellie geen ijsbeer nr. 201

EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2011 om 21:28

Super Frea, wij hebben het boek dan compleet.

Ik heb de enveloppen met de plaatjes voor iedereen klaar liggen, ze gaan morgen op de post. Wie nu nog wat zoekt stuur mij maar een persoonlijk bericht dan ga ik voor je zoeken. 

Groet,

Yobsje
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 10:55

Nellie, helaas zit 201 niet in mijn "stapel".

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 10:57
Originally posted by Nellie Nellie wrote:

wat leuk dat er hier ook zo actief aan die plaatjes wordt gedaan. elke dag vroeg mijn man, en heb je nog plaatjes? we zijn naar de ruilmiddag bij AH geweest en hebben nu alleen nog maar nr 201 nodig, de ijsbeer.


Nellie ik heb 201 voor je,stuur me even een pm

Iemand nog 179 voor mij?
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 12:37
Ga m'n zus even mailen welke zij nog moeten. Doe zelf nooit boodschappen bij de Appie Heijn, dus ik maak me niet druk ;) Maar zij wel...
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2011 om 13:04
Claire, ik heb 179 ook nog voor jou gevonden. Hij gaat bij de rest in
de envelop. Nu heb jij je boek ook compleet.
Groet,

Yobsje
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.530 seconden.
Lang Yarns