ajax teneu breien voor pop |
Reageer ![]() |
Autheur | |
sarahupje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 09 April 2010 Status: Offline Points: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 Mei 2011 om 10:22 |
Goedemorgen, ik wil een ajax tenue breien voor een pop, heeft iemand een breipatroon? Of weet iemand waar ik zoiets kan vinden/kopen? Ongeveer de kleinste babymaat want de pop is redelijk groot. Mijn dank zou groot zijn. Hartelijke groet, Sara
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
HIER kun je alvast een gratis maaspatroon van Ajax vinden.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
sarahupje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 09 April 2010 Status: Offline Points: 22 |
Dank je wel, dat is een goed begin. Groetjes, Sara |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Met een gewoon patroon van een korte broek en een trui en een foto van een Ajacied ernaast voor de kleur en details kom je ook al een eind.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |