Alan dart kerstmuizen |
Reageer |
Autheur | |
Omie
Newbie Lid sinds: 12 April 2017 Locatie: Nrd holland Status: Offline Points: 22 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 November 2018 om 23:04 |
Wie heeft voor mij n nederlandse vertaling van alan darts kerstmuizen.Tegen betaling natuurlijk.
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(1)
|
Volgens mij mogen deze zo niet doorverkocht worden...
Er bestaat ook een boekje vestigingsmuizen welke in Nederlands is en de muizen lijken erg op die van Alan Dart... |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(1)
|
op pinterest misschien zoeken, klikken, scrollen
http://haakwerk3.rssing.com/chan-19042573/all_p4.html deze er al gevonden, wel gehaakt met een gebreide vest, niet van alan dart, wel in het nederlands . |
|
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien via google te vinden (eerlijk gezegd ken ik deze muizen helemaal niet en heb google ook even geraadpleegd)?
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze gebreid, maar het is een Engels patroon. ik geloof niet dat het in het Nederlands bestaat. Er is wel een gehaakte versie in het Nederlands.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Omie mag ik eens iets vragen?
Hebt ge de antwoorden bij uw vragen van 2 keer patroon orchidee 2 keer honkbal/basebalpetje voor een hond 4 keer kerstmuizen 1 keer kerstkaart met maria, jozef, kindje jezus, os, ezel en engeltje en dan 1 keer dat gehaakt topje dat ge gezien had op pinterest, met veel kleuren en granny's al eens bekeken? Ik weet het vragen staat vrij en antwoorden ook. Maar dit is een forum waar u een vraag stelt en waar de forumleden u proberen verder te helpen. Als er dan geen reactie meer komt is dat heel ontmoedigend. Niet alleen voor ons maar ook voor uzelf. Dit is helemaal geen facebook waar ge alles met een duim duidelijk maakt. Per toeval zag ik uw 'thanks', maar daar wordt niet naar gekeken hier. Bij die gele mannekes staat er ook een duim en als er echt geen woordje af kan dan vinden wij (ik toch in ieder geval) die duim in een bericht ook goed en dan weten we dat we niet voor piet snot hebben gezocht. |
|
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal mee eens Bep |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |