Allemaal rokjes - Mme ZsaZsa |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 26 Juli 2012 om 11:46 |
Heeft iemand van jullie het boek 'Allemaal rokjes' gezien? Ik ben er benieuwd naar maar kan het op internet niet inzien. Voor aanschaf ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. |
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb het laatst op tv gezien.
Lijkt mij als je een basispatroon hebt je een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel eind komt, scheelt je veel in aanschafkosten...... De creativirteit heb je zelf wel om te veranderen, toe te voegen e.d.
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Ik zag vanmiddag ook ergens een patroon uit het boekje op internet. Misschien dat ik dat kan gebruiken.
Ik heb alleen nog nooit iets genaaid hoor ... daarom lijkt me zo'n boekje wel een leuk begin ... Veranderen en toevoegen ... fijn dat jij mij nu al zo creatief inschat ![]() |
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
Op het moment heeft Lidl drie naaiboekjes liggen voor beginnelingen en ook nog een naaimachine, een naaidoos en een setje naaiartikelen.
Het rokjesboekje heb ik nog niet gezien, maar je komt inderdaad ook al een eind met één blad waar een rokje in staat. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Misschien heb je hier iets aan is heel eenvoudig om mee te beginnen
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
En deze is van zsasza
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
mijn vriendin heeft hem en is er helemaal blij mee. er staan zoveel verschillende rokken in. en ook voor kids als ik het me goed herrinner |
|
![]() |
|
![]() |
|
Dames, dank jullie wel voor het meedenken en de suggesties!
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Ik heb het boek toch net besteld ... binnenkort kan ik de liefhebber van een recensie voorzien ...
en misschien ook wel van wat rokjes!
![]() |
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
je mag altijd laten weten of het de moeite waard is om aan te schaffen ;-)
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
als je naar haar blog gaat kun je ook al lezen over patronen en hoe een bestaande jurk omtoveren tot een rokje, misschien dat je daar al wat ideeën kan opdoen
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
Dat staat op mijn todo lijstje. Maar eerst mijn machine aankopen en een beetje oefenen. Dan beginnen we aan het grote werk
![]() |
|
|
![]() |
|
Volgens Mme ZsaZsa kan iedereen het ... !
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Ik had dit topic niet gezien, maar ik heb het boek. Ik naai al een tijdje rokjes voor mijn dochters en dit boek is een mooie aanvulling van wat ik op internet vond. Zeker voor beginners staan er goede tips in, maar ook als je al langer naait is het een leuk boek. Ik vind het ook leuk om er zo wat in te bladeren en te lezen, het boek is geschreven in de stijl van Mme Zsazsa's weblog, daar staat ook het patroon van het cirkelrokje in. Veel plezier ermee Saskia!
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
widdy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Ik naai de rokjes en kleedjes via de patronen op de site. Heb ook wel het boek op mijn verlanglijstje voor Kerst gezet (ik weet nooit wat ik wil en mijn familie koopt graag cadeautjes...).
Het basispatroon, het a-lijn patroon en het kinderkleedje vanaf de zsazsagilet zijn heel eenvoudig. Het boek zelf heb ik ingekeken in de boekenwinkel. Is echt geschreven zoals de blog, de patronen die daar op staan komen er trouwens in terug, met nog heel veel andere (heb zelfs een zwangerschapsrokpatroon gezien, kijk: dat had ik toen kunnen gebruiken!).
|
|
Groetjes, Tineke
|
|
![]() |
|
wat een geweldige blog heb jij Widdy!
|
|
|
![]() |
|
widdy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 24 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 458 |
Dankjewel
![]() Lichtjes uit de hand gelopen hobby, dat koken & bakken (momenteel staan mijn sandwiches te rijzen in de keuken)
|
|
Groetjes, Tineke
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |