Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ALOHA

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2011 om 15:19

ik kan het me helemaal voorstellen dat je even rust nodig hebt en ik wil je dan ook veel sterkte wensen.

maar ik vind het heel fijn om weer wat van je te lezen.

Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eeyore82 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2011 om 09:39
Hoi Renate,
Fijn om ook iets van jou te horen. Gewoon alle leuke dingen lezen!
Wat een prachtige dingen heb je gemaakt!!

Bij mij vinden de dames eindelijk poppen mooi! Vooral de jongste is een echt poppenmoedertje aan het worden en de oudste doet haar heerlijk na. Al is die ook gek op zoobles google er maar eens op, weer niks om aan te kleden

Groetjes Marije
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2011 om 15:44
Originally posted by Eeyore82 Eeyore82 wrote:

Hoi Renate,Fijn om ook iets van jou te horen. Gewoon alle leuke dingen lezen!Wat een prachtige dingen heb je gemaakt!!Bij mij vinden de dames eindelijk poppen mooi! Vooral de jongste is een echt poppenmoedertje aan het worden en de oudste doet haar heerlijk na. Al is die ook gek op zoobles google er maar eens op, weer niks om aan te kledenGroetjes Marije

Dank je wel ,wat gaaf dat je eindelijk een poppenmoedertje heb,zal zo eens kijken waar die oudste gek op is,ben benieuwd.

Iedereen bedankt voor jullie fijne reactie's.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2011 om 22:09
Originally posted by smimske smimske wrote:

Fijn om weer even wat van je/jullie te horen!!

Gewoon langskomen wanneer het jullie het best gelegen komt en al dan niet reageren op berichtjes.
Volgens mij doet iedereen dit op zijn eigen manier en terecht.

Groetjes, Tineke01   
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns