Als ik in mijn profiel kijk... |
Reageer |
Autheur | |
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(2)
Posted: 22 Oktober 2016 om 21:28 |
Hoi allemaal,
Als ik in mijn profiel kijk, zie ik in de rechterkolom allerlei getallen staan. Ik vroeg mij af wat dat precies betekent. Je hebt het aantal berichten die je gepost hebt, maar ook een aantal "points". Vaak zie je bij een nieuweling dat die met 1 bericht al 2 "points" verdiend heeft. Verderop in het rijtje staat: "thanked". Bij mij is dat al een tijdje 29, maar ik heb geen idee hoe ik eraan gekomen ben. "Answer" staat bij mij op 0. Heeft iemand hier een verklaring voor? |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(3)
|
en nu zou uw thanked op 30 moeten staan.
heb je juist bedankt. Daar zou dan rechts naast uw onderwerpvraag naast het lachemanneke een 1 moeten staan. Alleen kan je niet zien van wie die bedankt komt. Dus die thanks is van mensen die je bedankt hebben voor het een of ander. en antwoorden doet hier niemand volgens mij. Aan de points (ook te zien onder uw eigenste persoonlijke kaderke dat dan weer onder de sterren staat) kan je afleiden of het iemand is die veel schrijfsels heeft of niet. |
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(2)
|
Bedankt Bep, alweer wat geleerd. Daarnet heb ik geprobeerd om jou te bedanken. Eerst leek het niet te lukken en plots zie ik Thanks (1) bij jou staan. Inderdaad staat mijn "thanks-level" nu op 30.
Bij "points" leek het erop dat bepaalde berichten meer waard zouden zijn en daarom meer punten opleverden. We komen hier natuurlijk om steken te tellen en elkaar te inspireren, maar zo af en toe een bijlesje is wel nuttig.
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(1)
|
Heb eens gekeken.
Ik ben al 30 keer bedankt, kennelijk. Ik zal dr es op gaan letten wanneer dat gebeurt. Wie dat doet zal wel in het duister blijven. Maar ik heb jou, Kamilla ook bedankt. Gewoon om es te zien hoe of wat. (je kan dus niet jezelf bedanken) |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(1)
|
Volgens mij is Points het aantal keren dat er op een topic gereageerd is. Je eigen begin is dan het eerste point, de reacties van anderen de volgende. Maar of die allemaal meetellen voor een promotie naar de volgende ster, weet ik niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
zo ik heb jullie ook even allemaal ge-thanks
die hierboven hebben gereageerd ik zou alleen niet weten wat daar nou helemaal de bedoeling van is |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er werd soms geklaagd, dat mensen niet bedankten voor opgegeven sites of voor patronen. Misschien is daarom Thanks in het leven geroepen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |