Als je nog wat tijd over hebt voor het goede doel |
Reageer |
Autheur | |
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Februari 2014 om 20:17 |
https://www.facebook.com/groups/1412149109028062/ Deze link is naar een Facebook pagina en is bedoeld voor kinderen die even een warme troostende deken kunnen gebruiken.
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben al bezig voor hartendekens
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb de lappenpoes al. hoewel ik erover zit te denken om een paar vintage poppen te breien van een patroon dat ik heb gekocht voor dementerende ouderen.
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi hoi wat is de lappenpoes als ik vragen mag, ik ken wel de knittens voor kittens heb ik er al een paar van gemaakt
wat voor patroon zijn die vintage poppetjes. Heb je links naar die sites Ik kwam net ook weer een heel leuk patroontegen voor een teckel boekenlegger die je kan maken en dan evt. voor 5 euro verkopen voor www.vergetenkonijnen.nl Ik vind het een leuk idee maar weet niet of de verkoop ervan zal gaan lukken dus ik kijk daar wel even mee Ik vind het altijd wel interressant om te kijken wat er voor doelen zijn om aan mee te doe. Ik wil nu oefenen met granny's haken omdat ik dat ook wil kunnen en wat is dan leuekr omdat te doen voor een doel als ik straks een deken wil maken ken ik het principe van de granny en heb ik ook nog wat leuks met mijn leerproject gedaan
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
lappenpoes is een kleine stichting die het leven van kinderkanker patientjes probeert te verbeteren. sammy lappenpoes is de mascotte en ik heb er een knuffel versie van gemaakt.
|
|
|
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ahh dr zijn zoveel mooie goede doelen! Ik haak (en brei sinds kort) voor Sven's Sterrenmutsjes.
|
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je dat patroon zelf ontworpen en is het een groot patroon ???? Ik heb nl. even een klein stukje gelezen over de stichting . Nou ben ik van beroep aktiviteiten begeleidster geweest en dit spreekt mij dus wel aan. Het liefst zou ik zelfs met de wat oudere meiden daar gaan zitten haken of breien om het ze te leren en ze daarmee dus ook een cratieve dag te bieden. Maar goed nu ga ik weer te ver denken Maar dat is dus ook een mooi doel Als je die pop zou kunnen verkopen of het patroon dan zou de opbrengst dus naar hun kunnen storten. |
|
Nespa
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb al een aantal sammy's gemaakt. echter is sammy technisch gezien niet van mij dus ik verkoop het patroon niet noch geef ik het weg op het moment. daarnaast wil ik nog wat dingen tweaken De sammy die ik maak gaan naar de zieke kinderen dus worden niet verkocht.
|
|
|
|
pluimpje37
Groupie Lid sinds: 18 Januari 2014 Locatie: sint-niklaas Status: Offline Points: 90 |
Post Options
Thanks(0)
|
in belgie bestaat er ook zo iets, het noemt daar zonnedekens.
|
|
macheri
Post Options
Thanks(0)
|
Oke ik snap het maar ik vind het doel wel mooi
|
|
Nikaatje
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk dat er zoveel mensen zijn die ook willen haken voor goede doelen! Ik ben sinds kort bezig om inktvisjes te haken voor couveusekindjes. Ook al zo leuk om voor te haken.
Meer informatie staat op deze facebookpagina; https://www.facebook.com/groups/inktvisjesvoorcouveusekindjeshaken/ |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |