Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Als je nog wat tijd over hebt voor het goede doel

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Als je nog wat tijd over hebt voor het goede doel
    Posted: 16 Februari 2014 om 20:17

https://www.facebook.com/groups/1412149109028062/

Deze link is naar een Facebook pagina   en is bedoeld voor  kinderen  die even een warme troostende deken kunnen gebruiken. 

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 09:55
ik ben al bezig voor hartendekens 

Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 14:29
ik heb de lappenpoes al. hoewel ik erover zit te denken om een paar vintage poppen te breien van een patroon dat ik heb gekocht voor dementerende ouderen.
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 21:10
Hoi  hoi  wat  is de lappenpoes als ik vragen mag, ik  ken wel  de knittens voor kittens heb ik  er al een paar  van gemaakt
 wat voor patroon zijn die  vintage poppetjes. 
Heb je links naar die sites  

Ik  kwam net  ook weer een heel leuk  patroontegen voor  een teckel boekenlegger die je kan maken en dan evt. voor 5 euro  verkopen voor www.vergetenkonijnen.nl Ik  vind het een leuk idee maar weet niet of de verkoop ervan zal gaan lukken dus ik kijk daar wel even mee

Ik  vind  het altijd wel interressant  om te kijken wat er  voor doelen zijn om aan mee te doe. Ik  wil  nu oefenen met granny's haken omdat  ik dat  ook wil kunnen  en wat  is dan leuekr omdat te doen voor  een doel  als ik  straks  een deken wil maken ken ik het principe van de granny  en heb ik ook nog wat  leuks met  mijn leerproject gedaan

Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 22:00
lappenpoes is een kleine stichting die het leven van kinderkanker patientjes probeert te verbeteren. sammy lappenpoes is de mascotte en ik heb er een knuffel versie van gemaakt.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 22:57
Ahh dr zijn zoveel mooie goede doelen! Ik haak (en brei sinds kort) voor Sven's Sterrenmutsjes.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2014 om 01:47
Originally posted by Nespa Nespa wrote:

lappenpoes is een kleine stichting die het leven van kinderkanker patientjes probeert te verbeteren. sammy lappenpoes is de mascotte en ik heb er een knuffel versie van gemaakt.

Heb je dat  patroon zelf ontworpen en is het een groot patroon ???? Ik heb nl. even een klein stukje gelezen  over de stichting . 
Nou  ben ik  van beroep aktiviteiten begeleidster geweest en dit spreekt  mij dus wel aan. Het liefst zou ik zelfs met de wat  oudere meiden daar  gaan zitten haken of breien om het ze te leren en ze daarmee dus ook een cratieve dag te bieden. Maar goed nu ga ik weer te ver denken Wink

Maar dat  is dus ook  een mooi doel Als je die pop zou kunnen verkopen of  het patroon  dan zou  de opbrengst dus naar  hun kunnen storten.Smile

Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2014 om 14:23
ik heb al een aantal sammy's gemaakt. echter is sammy technisch gezien niet van mij dus ik verkoop het patroon niet noch geef ik het weg op het moment. daarnaast wil ik nog wat dingen tweaken De sammy die ik maak gaan naar de zieke kinderen dus worden niet verkocht.
Back to Top
pluimpje37 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pluimpje37 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 15:23
in belgie bestaat er ook zo iets, het noemt daar zonnedekens.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 19:35
Originally posted by Nespa Nespa wrote:

ik heb al een aantal sammy's gemaakt. echter is sammy technisch gezien niet van mij dus ik verkoop het patroon niet noch geef ik het weg op het moment. daarnaast wil ik nog wat dingen tweaken De sammy die ik maak gaan naar de zieke kinderen dus worden niet verkocht.

Oke ik snap het maar  ik vind het doel  wel  mooi

Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Maart 2014 om 00:27
Wat leuk dat er zoveel mensen zijn die ook willen haken voor goede doelen! Ik ben sinds kort bezig om inktvisjes te haken voor couveusekindjes. Ook al zo leuk om voor te haken. 
Meer informatie staat op deze facebookpagina; https://www.facebook.com/groups/inktvisjesvoorcouveusekindjeshaken/

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.406 seconden.
Lang Yarns